čtvrtek 14. července 2016

A tak si žiju, poetické krásné sváteční odpoledne



AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět ze série "a tak si žiju", ano bude trochu podobný tomu podobnému, ale musím říci, že mi rádi chodíme do kaváren s přáteli a necháváme se rádi obklopovat dobrou společností, hudbou a jídlem. :-))


Jeden volný sváteční den, co teď byly, jsme s manželem vyrazili k Andělu, zašli jsme do pár obchodů, prohlédnout si nabídku letní obuvy, také jsem prolezla pár krámků s kosmetikou převážně The Body Shop a Manufaktura, mám tam své tipy, tak snad si je brzy pořídím.


A poté jsme zavítali do naší velice oblíbené kavárny Českavárna Portheimka.
Která je nově otevřená v centru Smíchova a sídlí v krásném Barokním letohrádku Portheimka a mají skvělou nabídku.


Nabízejí skvělé domácí chlebíčky, jako třeba tyto šunkové s křenovou pěnou, nebo také saláty, bagety a i dortíky.
Navíc si sami praží kávu a kávu mají vskutku parádní, také mají čerstvé limonády, čaje, mošty a tak a ceny vskutku ucházejicí.


Venku se můžete pohodlně usadit třeba v takovém to retro lehátku a nechat se kochat parkem nebo nedalekým Kostelem sv. Václava, kde jsem také pokřtěná.


Z čista jasna se objevili naši známí pan Dušan a paní Jana, tak jsme si řekli, že si k úžasnému hraní na klavír pana Dušana dáme moc dobré bílé vínko.


Interiéry kavárny, která je velice příjemná a prostředí nabuzuje k posezení. Kavárna je samozřejmě nekuřácká.



Ještě jednu věc musím vyzdvyhnout a tím je naprosto parádní a moc milá obsluha.




Můj muž nedá bez mobilu ani ránu :-).


Limonáda, jak má být .


Trocha té kosmetiky nesmí chybět.


Moje milovaná vínová rtěnka, kterou nyní nosím pořád.


Krásný pohled na kostel sv. Václava.



Barokní letohrádek Portheimka.


Něco k zakousnutí k vínu, vskutku báječné a velice chutné, vřele všem doporučuji.





Kamarádka dorazila i s jejím pejskem bišonkem Bertíkem, kterému je půl roku. :-))



Naši kamarádi Jana a pan Dušan při příjemném posezení venku.


Pan Dušan je náš soused a je to veliký milovník hraní na klavír.


Do parku zavítala i modelka Diana Kobzanová se svojí malinkou a roztomilou dcerkou, modelka léta bydlí na Smíchově, pokud se samozřejmě zdržuje v ČR.





A malou samozřejmě velice zaujalo pijáno.



Pan Dušan se posilnil zázvorovým čaje a začal nám krásně hrát.




Hraje z paměti, čili bez not a hraje prvorepublikové šlágry, ale i starší popové pecky, je prostě báječný. :-))




                          Všichni se dobře bavili a výhled na park je prosto uklidňující.

                                       A tak jsme si příjemně u báječné hudby seděli a kochali se zážitky.


       Ještě jednou pohled na samotný letohrádek, kde pravidelně naleznete umělecké výstavy.



Mistr v akci :-)).


My toto místo prostě milujeme a rádi tam chodíme relaxovat.




A co Vy, jak jste trávili svátky, byli jste se někde podívat, nebo jste si vzali dovolenou a odjeli jste pryč z města??



Manikura jak se patří :-)).


Bertík se musel jít projít.




Tímto chci všem zúčastněným velice poděkovat, za krásné a poetické odpoledne.




Tak to byl další náš úžasný den, plný pohody, radosti a štěstí.

Přeji Vám krásný a pohodový den moji milí.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...