pátek 29. července 2016

Cien odličovač očního make-upu


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je recenzí na tento CIEN ODLIČOVAČ OČNÍHO OKOLÍ.
Tento odličovač se velice levně dá pořídit v Lidlu. Značku Cien mám obecně moc ráda a mám s ní jen dobré zkušenosti.


Tento odličovač používám již nějakou dobu a jsem cca v půlce.
Nepořídila jsem si ho na základě žádné recenze, jen tak jsem si prostě řekla, že bych ho mohla vyzkoušet.

Líbí se mi klasické plastové balení a musím vyzdvihnout dávkování, které mají i u dalších svých produktů, které je velice praktické.


Jedná se tedy o odličovač očního okolí a měl by být vhodný i pro voděodolné líčení.
Klasické líčení odlíčí dobře, vše smyje, ale s voděodolným líčením si za mě neporadí.
Z řas dostane pěkně maskaru, stíny či linky také dobře odlíčí.

Je tekutý, je to takový vodový odličovač. Nijak nevoní, nedráždí a nepálí a nezanechává oči podrážděné. Co je super, že neobsahuje olej, který by oční okolí zmastil, takové produkty nemám příliš ráda.


Za mě VÁM HO MOHU DOPORUČIT, pakliže hledáte cenově dostupný odličovač očí, tak směle do něj.


Dávkování je opravdu velice praktické, za což Lidl moc chválím.


A čím se nyní odličujte Vy? Máte nějaké své ozkoušené produkty, které byste mi mohli doporučit??

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...