pondělí 29. srpna 2016

Limitovaná edice "the best of branooz box léto 2016"


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je takový speciální, jedná se opět o zelený boxík, ale zcela neplánovaný.
V pondělí mi přišel e-mail, že si mohu objednat limitovanou edici "the best of brandnooz box za léto 2016" za 279Kč v hodnotě min. 400Kč. Inu nelenila a ještě ten den jsem objednala a ve čtvrtek mi přišel další e-mail, tentokrát od České pošty, že mi v pátek budou boxík doručovat.


V pátek jsem si ho na poště vyzvedla a nyní Vám ho chci v celé svojí kráse představit.

Obsahoval samé dobré produkty.



Když jsem boxík nesla z pošty, tak jsem se docela pronesla, páč byl docela těžký a ukrývalo se v něm plno dobrých produktů, které Vám nyní představím.



Jako první na mě vykoukly tyto Milka Sensation sušenky, které jsme hned ochutnali a jsou skutečně výtečné, měkké, krásně čokoládové a nadýchané.


Limonády já si občas dám, nepiji je sice pravidelně, ale Top Topic je moje oblíbená a tato s chutí citronu je velice osvěžující a na léto ideální, ale pozor nepít pravidelně, cukry ukryté vevnitř nejsou to, co naše tělo potřebuje.



Na polotovary a instantní produkty mě příliš neužije, ale tyto dvě polévky asi vyzkouším
Sice příliš nevěřím, nebo respektive si nedokážu představit, že z tak malého pytlíčku se dá uvařit 4 porce polévky, ale inu, přečtu si návod a polévku uvařím.



A máme tady další sladkost, jedná se o známe BeBe dobré ráno nyní Naměkko, jsou to nadýchané a skutečně měkké sušenky, ideální k snídani, nebo jako snek po obědě.




Kořenící směsi mi nevadí, tyto obě, jak na kuře tak na krkovičku jistě využiji, budu manželovi dělat oběd, tak zkusím oboje. Kuřecí budu vařit asi dnes a tu na krkovičku si schovám asi na kotlety, které pravidelně připravuji na přírodní způsob.




Alpro kokosový nápoj, všemi milovaný a docela bych řekla, že i oblíbený a známý, pro mě však novinka, která mě ani neláká, ale ochutnala jsem a za mě dobrý, ale asi bych si sama od sebe produkt nepořídila.




Nové žvýkací bonbony Mentos Shakies, chutnají ovocně, sladce a musím říct, že příliš takovéto druhy pochutin nevyhledávám, tak mě tento produkt zaujal.



Tuto paštiku si pravidelně kupuji v DM drogérii a musím říct, že minule si ji koupil můj muž a také mu velice chutnala. Není těžká, je lahodná, dobře se roztírá a mě prosto chutná. Nejraději mám s hlívou ústřičnou.



Hořčice se u nás v domácnosti skutečně neztratí, tu my máme rádi, obyčejnou, krémskou, se křenem, Dijonskou, hrubozrnnou, s chilli atd, tato Premium Dijon chutná výrazně, lehce pálivě, ale bude skvělá třeba k nějakému masu.




Sirup - nebo-li šťáva do vody je také plus, kombinace pomeranč - mango je dobrá, sladká, přitom ovocná a musím říci, že tento produkt velice potěšil mého muže, který u nás doma asi šťávy pije nejvíce.



Kyselé žvýkací bonbonky, to je zase něco pro mě, poslední dobu na podobných laskominách ujíždím, já vím, není to zdravé, ale já sladké téměř nejím, tak si občas zobnu :-))
Jedno balení je již pryč, co Vám mám nalhávat, jsou měkké, krásně kyselé a jsou prostě dobré.





Jogurtový dressing se vždycky šikne, ideálně do nějakého zeleninového salátu, nebo i k masu či těstovinám se může přidat. Zrovinka dnes jsem si ho přidala k ledovému salátu s kapari a tuňákem, moc dobré, trochu citronové šťávy, pepře a soli a moc velká dobrota to je.



No a jsme u konce, to byly produkty z limitované série "the best of branooz box léto 2016".
Moje hodnocení je kladné, s produkty jsem byla velice spokojená a nelituji, že jsem si boxík objednala, nezklamal.


Navíc je super, že netušíte, co se v boxíku skrývá, což je super.
A co Vy, také máte rádi překvapení??



Přeji Vám krásné pondělí  a uvidíme se zítra u dalšího článku.

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...