neděle 21. srpna 2016

Okurková micelární voda


AHOJ, AHOJ,


 Před časem jsem byla na nákupech u české firmy Manufaktura a k nákupu jsem dostala dárkem tuto OKURKOVOU MICELÁRNÍ VODU.
No a nyní nadešel čas, abych Vám o ní sdělila své dojmy a zkušenosti.


Používám ji na odlíčení make-upu a také na denní čištění pleti.
Krásně svěže voní po okurce, je příjemná na pleti, dobře odlíčí make-up, nedráždí pleť, neštípe v očích a k pleti je velice příjemná a šetrná.


Má krásné roztomilé balení a je lehce zabarvena do zelena.


Obal je takový klasický, plastový a má praktický aplikátorek.
Dokážu si představit, že bych si tuto micelární vodu pořídila v plném balení.


Co je skutečně povedené, tak je víčko, které je krásně zdobené s nápisy značky Manufaktura.

Navíc nyní v létě je super, že okurková vůně ve Vás vzbuzuje osvěžení a takovou svěžest a čistotu, musím říci, že tato vůně se skutečně povedla.


Za mě Vám ji rozhodně mohu doporučit, odlíčí, zhydratuje, vyčistí a je šetrná k pleti a i k očnímu okolí.

S řasenkou si také hravě poradí, jen s voděodolní trochu bojuje, ale to ani od micelární vody nechceme, na to jsou určeny speciální dvoufázové přípravky.


Klasicky používám vatový tamponek, tady na fotce to není zcela zřejmé, ale tamponek se malinko zbarví, když na něj micelární vodu nalijete.


Obecně musím přiznat, že s výrobky české značky Manufaktura jsem velice spokojená a velice jsem si je oblíbila.


A co Vy, čím se nyní odličujete??

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...