úterý 2. srpna 2016

Vypotřebováno PODVAATŘICÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


moc Vás vítám a přeji Vám krásný den.

 Ten čas tak letí, že tu máme další článek se spotřebovanými produkty.




  • Vitamínový šampon Isana z Rossmannu nebyl špatný, ale také ničím extra výjimečný. Převážně ho používal můj muž a já s ním myla štětce, asi bych si ho znovu nepořídila. Šampony od Balea mi přijdou mnohem lepší. Moje hodnocení je 5/10.


  • Tato nivea dvojka byla velice vydařená, krásně umyla, hydratovala a vlasy po použití této dvojky vydržely dlouho pěkné. Více jsem psala v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 8/10.


  • Olejíček na vlasy od značky Balea byl velice příjemný, obsahoval arganový olej a dobře vlasy upravil a i vyživil. Moje hodnocení je 8/10.


  • Tato ochrana před krepatěním nebyla vůbec špatná, vlasy se skutečně nijak nelámaly, nekrepatěly a nebyly zakroucené, více v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 7/10.


  • Sprchové gely od značky Yves Rocher naprosto miluji, jednak proto že mají naprosto senzační a úžasnou parfemaci, tak i proto že parádně pění, dobře myjí, jsou docela hustější a dlouho vydrží. Tento s levandulí si kupuji stále dokola. Moje hodnocení 10/10.


  • Kosmetickou značku Garnier mám obecně ráda, není tomu jinak i u tohoto šetrného a 48h trvajícího antiperspirantu. Samozřejmě že Vás nevydrží chránit celých 48hodin, ale na každodenní použití je dostačující a mně vyhovoval. Moje hodnocení 8/10.


  • Peeling na obličej a tělo s mořskou solí od značky Lush, byl naprosto parádní, peckový a mohu Vám ho vřele doporučit. Pakliže se o něm chcete dozvědět více, tak klik na samostatnou recenzi ZDE. Moje hodnocení je 10/10.


  • Toto micelární tonikum s nepatrným obsahem alkoholu mně velice vyhovovalo. Odličovala jsem se s ním hlavně večer, krásně smyl make-up, nedráždil, malinko vysušoval, ale na základě poměru cena kvalita Vám ho rozhodně mohu ráda doporučit. Moje hodnocení 7,5/10.


  • Toto tělové mléko s obsahem bambuckého másla bylo velice prima, krásně hydratovalo, ale maličko specificky vonělo. Více se dozvíte v samostatné recenzi Zde. Moje hodnocení je 7/10.


  • Indulona je prostě moje stálice, léčím s ní různé vyrážky a na podrážděnou pokožku je také velice prima. Více se dozvíte v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 10/10.


  • Obecně platí, že mám dekorativní kosmetiku od značky Rimmel velice ráda, umí skvělé make-upy a řasenky také nejsou vůbec špatné.
Tato s argonovým olejem to jen potvrzovala.


Dávám ji pryč z toho důvodu, že již nekreslí, nebo velice málo, a to mně se nelíbí.
Moje hodnocení je 7,5/10.



  • Manžel vypotřeboval i sprcháč od Balea, se kterým byl spokojen.
  • Deodorant Old Spice je jeho stálicí a nedokáže si bez jeho použití představit den, kupujeme stále dokola a veliká spokojenost.


  • Slipové vložky Jessa mám ráda, jsou praktické, funkční, levné a mně prostě vyhovují.
  • Odlakovač na nehty, tento ani nevím, kde jsem ho vzala, ale byl takový spíš podprůměrný, znovu bych do něj nešla.


  • A jsme u domácnosti, prostředek na praní prádla Vanish mi pořídila moje maminka a byl docela prima, jen se ho nesmí do prádla přidávat příliš a nepoužívat často.
  • Lenor - moje nejoblíbenější aviváž na prádlo - VŘELE DOPORUČUJI.


  • Magnésií nikdy nepohrdnu.


  • Izince jsme dosypali poslední granulky, které střídáme. Tyto jsou jedny z oblíbených.


  • Čajové svíčky z Ikea se také dopálily a byly moc prima, klidně bych si je pořídila znovu.


  • Co by to bylo za spotřebováno, kdyby tady nebyl žádný vosk od YC, tento byl zároveň velice silný, sladký, kořeněný. Vyhrála jsem ho v balíčku, více ZDE.


Tak a jsme u konce, no a co jste naposledy vypotřebovali Vy??

Budu moc ráda za Vaše tipy a rady.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...