neděle 14. května 2017

Prima dostupné produkty z řady pečující kosmetiky


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článečku, kterým bude taková menší recenze mých tří momentálních pečujících oblíbenců.


Balea se naučila dělat dobré tělové emulze, je to cca již pátá emulze v pořadí, která je opravdu skvělá.
Krásně voní, tato voní po třtinovém cukru a fíkách, dobře hydratuje, dobře se vsakuje a dobře se mi s ní pracuje.


Má velice praktickou pumpičku, která je plně funkční. Již jsem měla před nedávným časem druhou verzi této novinkové emulze a to s vůní kakaa a byla také velice povedená.


Konzistence je příjemná, je jemnější, ale dobře hydratuje a dobře se vsakuje a pěkně voní.
Prostě za velice příznivou cenu skvělé mazadlo z drogérie.


Tuto masku na vlasy jsem měla jako dárek k časopisu, ale musím se přiznat, že ten časopis jsem si koupila kvůli této masce.


Jedná se u Gliss kur ultimate repair masku na vlasy, která je určená pro silně poškozené a suché vlasy.
Maska by měla čistit, vyživit a zacelit konečky.


Maska je krásně krémová, nádherně parfemovaná, vlasy mi nezatíží, krásně jdou potom vlasy rozčesat a dodá jim lesku, což je super. Na to, že je to produkt běžně dostupný v drogérii, tak maska je velice fajn. Mě moc vyhovuje.


No a posledním oblíbencem je tady tělový peeling do sprchy s vůní kakaových bobů, který je od Avonu, již jsem ho měla a je skvělý, alespoň mě velice vyhovuje.


Má krásnou jemnou krémovou konzistenci, velice příjemně se mi s ním pracuje, jemné obrazivní částečky dobře pokožku obrousí a vyhladí a řekla bych, že i dobře hydratuje a ta úžasná vůně. Naprosto skvělý peeling.


Navíc v akci ho pořídíte za super levnou cenu, balení je v objemu 200ml.

Tak to jsou moji momentální pečující oblíbenci.

A co jste si nyní oblíbili Vy??

Můžete mi nějaký produkt doporučit??



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...