středa 5. září 2018

Intenzivní noční péče - krém Yves Rocher


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze pleťového krému od značky Yves Rocher. Tento krém mám doma již nějakou dobu, ale došla na něj řada až nyní, respektive jsem ho začala používat až nyní. Je to tedy Intenzivní noční péče, ale díky skvělé konzistenci ho používám na den a moc mi vyhovuje a slouží mi dobře i jako podklad pod make-up. 



Jedná se tady o Intenzivní noční péči: obsahuje 4 patenty proti stárnutí pleti, obsahuje výtažek z Aphloia, který bojuje proti nepříznivým vlivům urychlujícím stárnutí pleti jako jsou znečistěné prostředí, UV záření, stres, námaha, posiluje reparační systémy pokožky. Pleť nechá volně dýchat, vyhladí ji, pleť je po ní zářivá a bez známek únavy. 


Krém má pěkné balení i krabičku a obsahuje klasicky 50 ml produktu, ale bohužel si již nepamatuji cenu, ale jistě ho seženete v buticích Yves Rocher. 




Textura samotného krému je velice příjemná, taková našlehaná, něco mezi gelem a krémem, krásně pokožku projasní, vyživí, refresne, vyhladí a dodá ji potřebnou hydrataci. Je velice jemně a příjemně parfemovaný a moc dobře se mi osvědčil jako podklad na make-up. Na noc ho nanáším v silnější vrstvě a ráno mám moc krásně jemnou a hebkou pokožku, na den ho stačí menší množství. 


Krém mi moc a moc vyhovuje a rozhodně Vám ho mohu vřele doporučit. 


A jakou péči používáte Vy?
Jaké produkty od této značky máte rádi a které byste mi mohli doporučit?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...