čtvrtek 1. listopadu 2018

A takový byl měsíc říjen 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým Vás provedu měsícem října 2018, tak jak jsem ho strávila já a jaký pro mě byl. 



Vzpomínky na rok 2014...inu trocha té nostalgie. :-)

Modlitba Sv. Františka....která mě velice oslovila....
Pane, učiň mne řečištěm svého pokoje
- abych tam, kde je nenávist, mohl vnést lásku
- tam, kde se stala křivda, mohl vnést odpuštění
- abych tam, kde je neshoda, mohl vnést soulad
- kde je omyl, abych mohl vnést pravdu
- kde jsou pochybnosti, abych mohl vnést víru
- kde je zoufalství, abych mohl vnést naději
- abych tam, kde vládne temnota, mohl vnést světlo
a abych tam, kde je smutek, mohl vnést radost.
Pane, dej, abych se snažil přinášet více útěchy a méně jí vyžadoval
- abych se snažil spíše porozumět než vyžadovat porozumění a více miloval, než vyžadoval lásku.
Neboť nezištný nalézá, odpouštějícímu je odpuštěno a umírající je vzkříšen k Životu věčnému. Amen.




Jelikož se v říjnu uskutečnily komunální a pro někoho i senátní volby, tak jsem přišla  naše kandidáty do Zastupitelstva Prahy 5 podpořit ke stánku. 




Posezení u nově objeveného teplého nápoje Chai Latte a dobrého zákusku s kamarádkou nesmělo chybět. 


A domů jsem si odnesla k Městské knihovny nové kousky. 




S kamarádkou na příjemném posezení. :-)




Dobové fotografie mého současného pracoviště. :-)



1945 Národní třída. 


Oběd a odpolední kavárenská siesta.



Netřeba komentáře.....prostě jsem byla za kulturou :-)



A další čtivo z knihovny :-)

 Tohoto lustru z pet lahví jsem si všimla, když jsem procházela OC Nový Smíchov, jak tématické, recyklace především :-)


 

5. a 6. října 2018 se uskutečnily volby ... my volili na Praze 5 na Městskou část a na Magistrát.


Se svým kamarádem jsem zašla do nově otevřeného podniku na Smíchově, kde mají jedny z nejluxusnějších burgerů v Praze. 


A o víkendu jsme si zašli na super sladkou snídani v podání domácích vaflí s javorovým sirupem. 


První sobotu v říjnu jsem byla s kamarády na jedné akci v kavárně 5. Kolona v Bohnickém areálu, který jsme si také celý prošli a moc jsme si den užili. 




Izinka, prostě naše Izinka. :-)


Kdo má takový výhled do zahrady plné růžiček a sem tam i afrikánů....já, prosím já. :-)



Na Národní třídě jsem objevila asi nejlepší zmrzlinu v celé Praze, alespoň pro mě...a tím je Créme de la Créme.  Tuto jsme si koupili s kolegy do kanceláře. Nejlepší byla pistáciová, oříšková a best slaný arašíd. 



Čtvrteční den v kostce....opět se mi objevily zdravotní komplikace a tak jsem byla nucená obíhat lékaře. 


Byla jsem nejprve u své zubařky, která mi bulku ošetřila, udělala drobný chirurgický řez, dala mi dren, objednala mě na velký rentgen, pak jsem jela přes celou Prahu k známému chirurgovi, který bouli ošetřil z vnější strany a dal mi betadinovou náplast. 


A v pátek moje dobrodružsví k zubaři pokračovalo, věměnili mi dren, dosta jsem antibiotika a oznámení, že dle rentgenu je ulomený kořen, takže zoubek chtě nechtě půjde ven. 


Jedna noční selfie :-)


A konečně jsem se po delší době viděla s mým kamarádem Dušanem, zašli jsme do kavárny a krásně jsme si popovídali :-).


Ambiente Pizza Nouva, příjemná ochutnávka italské kuchyně. Prostě Ambiente :-)


Signal Festival, aneb světelný fest v Praze byl moc pěkný, krásně jsme si prošli celou Prahu. 


Příjemné slunné posezení na zahrádce u kávy, limonády a knihy....jak jinak. :-)



Krásné pondělí ... jsem o osmičku chudší....au au au...



Stejnak nejlepší kavárna je u nás na Smíchově, kavárna Peron, kde mají fantastické domácí dortíky, bezlepkové varianty, domácí limonády, skvělou kávu a mnoho dalšího. 
S kamarádem - kolegou jsme zavítali na pracovní meeting a potom jsme se prošli v bohnickém parku a užili si krásné podzimní odpoledne. 

Pracovní meeting a porada se nesla v dobrém a sladkém duchu. :-)

Páteční příjemné posezení s Tátou :-)


Sobotní relax při super knize. 


A přesně po měsíci přišla řada i na novou manikúru :-)


Pondělní den byl ryze pracovní, ale příjemný a produktivní. 


Dost se koncem října ochladilo, tak bylo třeba doplňovat vitamíny v podobě Ginger Shotu. 

Dostat květiny jen tak je prostě bájo :-)

 Royal Crown Cola a 3. číslo CZ Vogue....dárek od kamaráda. :-)


Real Burger, malinovka, Ben and Jerrys Chocolate ice cream. 


28. října 2018 jsme si připomněli - oslavili krásné kulaté 100 výročí od založení Československé republiky a po centru Prahy byly vlajky....plus mé symbolické místo.....Sametové revoluce (Národní třída - dnes sídlo Advokátní komory). 

Sváteční - sobotní snídaně v podání čerstvých vaflí s borůvkami, cukrem a zakysanou smetanou. 



Koncem října mám a vlastně nemám svátek.....dostala jsem krásnou podzimně laděnou květinu a nejlepší dort ever. :-)


Poslední pondělí v měsíci …  nás vzal šéf do nové kavárny nedaleko mého pracoviště do nového polyfunkčního domu na Národní třídě DRN. 


Zakončila jsem měsíc příjemným posezením u nejlepší zmrzliny v Praze. 


A Jaký jste měli měsíc Vy??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXI.

AHOJ HOLKY, a krásný čtvrtek přeji. Jak se máte? Já po návratu z dovolené trochu "bojuji", a těším se na víkend.  Ale nyní jsem...