pátek 14. prosince 2018

Tělové mléko - brusinka mandle - recenze ...


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní krátké recenze u dnešního článku. 

Kosmetickou značku Yves Rocher mám ráda, kupuji si jí již řadu let a nově využívám jejich kosmetické salonní zkráškovací procedury. 



Tento tělový krém z loňské vánoční limitky mi darovala moje mamča a je opravdu parádní. Nejenom, že krásně voní, ale skvěle hydratuje a dobře se vstřebává. Musím říct, že jejich limitky vážně stojí za povšimnutí. 


Je ideální na zimní - adventní či vánoční období. 
Na léto bych si ho asi nezvolila. 

Prostě Vám mohu vřele jejich limitky a nyní ty Vánoční jen a jen doporučit. 



Máte také zkušenosti s jejich produkty??

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...