pátek 8. února 2019

Oblíbenci za měsíc leden 2019


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešních prvních oblíbencích za rok 2019. Do ledna 2019 jsem vstoupila ani nevím jak, bylo to vše rychlé, hektické a přišla jsem si dost unavená. 


Dekorativní kosmetiku jsem používala, sice méně, ale používala, klasicky jak jsem zvyklá, čili obočí, make-up, tvářenku, řasenku a rtěnku, na nic víc jsem se nezmohla. 

Ale velkými pomocníky pro mě byly tyto produkty:

  • Benefit - skvělý, hutný, hydratační krém, moc mi vyhovuje. 
  • Dermacol - pěna do koupele, sprchový gel = ideální dvojka pro zimní a chladné období. 
  • Pink - Victorias Secret - naprosto perfektní tělový krém, jemný, skvěle parfemovaný, lehký, přitom výživný. 
  • Kiehls - odličovací olej - za mě velký objev, který si rozhodně hodlám pořídit v plném balení. 


Leden jsem prostě ........ relaxovala s knížkami, pálila svíčky, vosky a užívala si pyžama. 





Taky jsem si moc oblíbila Ginger = zázvorové sirupy. 

Na začátku měsíce jsem se hodně věnovala plánování, pomocí mého kalendáře a diáře pro rok 2019. 


Trochu jsem upravila formát těchto článků, nevím jestli jen pro tento měsíc, nebo jestli tomu bude i do budoucna, snad Vám to příliš nebude vadit. 

A jaké oblíbence jste měli za leden 2019 Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 


papa Vaše E.






2 komentáře:

  1. Já Kiehl's taky objevila, mám miniaturku séra a je výborné. Knihu Počátek mám pořad na wish listu, ale stále si nejsem jistá jestli ji mám pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Míšo, knihu Ti moc ráda půjčím nebo klidně i daruji, není špatná, ale doma jí mít nemusím, ale ráda jsem si jí přečetla. :-)
      Kiehls je super. jj souhlas

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...