neděle 2. června 2019

Planet Spa - tělové máslo Avon


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní rychlé recenze. Jak víte, tak já výrobky značky Avon mám docela prozkoušené a znám je přes 25 let určitě, hlavně díky mé mamince, která se v devadesátých létech stala tzv. "AvonLady". Jen k hrstce produktů se vracím a o to více raději, mám je ozkoušené, prověřené a vím, že mojí pleti prostě sedí. Řadu planet Spa mám asi nejraději. 



Celá tato Spa řada je povedená, navíc mívají dost často různé akce, slevy, 2+1 výrobky zdarma, limitované edice a proto se dají sehnat doslova za hubičku. 



Toto extrémně hutné, husté a výživné tělové máslo jsem dostala od své maminky k Vánocům. 

V polovině února 2019 jsem dostala nějakou až dalo by se říci atopickou vyrážku na pravé ruce, díky mému lajdáctví a nešetrnému zacházení s dezinfekčními přípravky. 

Ruce, respektive hřbety rukou se mi extrémně vysušovaly, pálili mě, kůže mě pnula, byla extrémně citlivá na změny teploty a všeho možného. A jediný krém, který mi na to pomohl, který měl tu správnou a požadovanou hydrataci, byl právě tento AVON PLANET SPA - PERFECTLY PURIFYING BODY BUTTER s minerály z Mrtvého moře. 



Mazala jsem si s ním inkliminované a podrážděné ruce i několikrát za 10 min, protože to prostě bylo potřeba, krém se nádherně vsákl, hydratoval, pokožku zjemnil, vyživil a zanechal ji jemnou a příjemnou. 

Vhodný je ovšem i na celé tělo, ale asi ne v tak silné vrstvě. 



Nádherné balení, patentní kelímek, který si vždy nechávám, vůně naprosto typická pro tuto řadu a fantastické účinky pro moji vysušenou pokožku. 


Je mi jasné, že tento produkt nebude pro každého, ale já si ho budu pořizovat do té doby, do kdy bude v nabídce, nebo bude splňovat moje požadavky. 




A co Vy říkáte na Avon výrobky řady Planet spa?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXI.

AHOJ HOLKY, a krásný čtvrtek přeji. Jak se máte? Já po návratu z dovolené trochu "bojuji", a těším se na víkend.  Ale nyní jsem...