pátek 7. června 2019

The doté golden Tea - Yves rocher


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze produktů značky YVES ROCHER. Jedná se o limitovanou vánoční edici z roku 2018-2019 The doté golden Tea. Produkty jsem dostala jako vánoční dárek od svého milého šéfa, tipuji, že to vybírala naše paní účetní. 

Obecně produkty Yves Rocher mám velice ráda, spíš tedy pečující kosmetiku, jejich sprchové gely jsou parádní, rovněž jako peelingy, pleťové masky či čistící gely, ale tyto produkty si MĚ NEZÍSKALY. 





Sprchový gel jde dost špatně otevírat, téměř nepění a co je hlavní, mně neskutečně zapáchá. 



Evokuje ve mě vůni hrušky, kterou v produktech nemám ráda. Zelený čaj, jak je známo je antioxidant, což je super, ale také ochlazuje organismus a netuším proč je obsažen ve vánoční limitce, kdy je venku chladno a organismus spíš potřebuje zahřát. 



Nedokážu se prostě přenést přes tu parfemaci, která je taková ta záchodová, mě prostě jednoduše nevyhovuje a proto tyto produkty nebudu ani dále používat, asi je někomu podaruji, ovšem jestli je někdo bude chtít. 



Navíc krém na ruce je hrozně moc krémový, až by se dalo říci vodový, na pokožce se hrozně dlouho vsakuje a mám po něm pocit ulepených rukou. O hydrataci se nedá vůbec mluvit. Nevím, kde vzali, že se jedná o hydratační krém na ruce a bambucké máslo v něm skutečně poznat nejde. 



Za mě tyto dva produkty a celé limitka se zeleným čajem JE JEDNO VELKÉ ZKLAMÁNÍ. 

Jinak mám další limitku a ta mi naprosto vyhovuje, ostatně jako většina produktů značky Yves Rocher. 


A co Vy? Také si pořizujete rádi limitované edice?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A.


2 komentáře:

  1. S YR mám rozporuplné zkušenosti, ale milovala jsem jejich vůni Mimosa, už ji bohužel dávno nemají. Sprcháče jsou super a nejlepší byl kávový :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, sprcháče a také peelingy mají skvělé ☺♥

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...