pondělí 13. dubna 2020

#Recenze - Gabriella Salvete - Lumi & glow powder


AHOJ,AHOJ,

přeji krásné Velikonoční pondělí 🐇😉,  a vítám Vás u dnešní recenze na produkt značky GABRIELLA SALVETE, který jsem si opravdu hodně oblíbila. 
Pořídila jsem ho v drogérii Rossmann, které mám nyní hned dvě poblíž místa, kde pracuji. V Máji a pak v galerii Myšák. Dalo by se říct, že chodím střídavě tam i tam, ale tento produkt jsem pořídila cestou za M. a to v OD Máj. 


Důvod, proč jsem šla do Rossmanna byl ten, že jsem si chtěla tak trochu udělat radost a i to, že se mi z ničeho nic vydrolil můj multifunkční bronzer-tvářenka od Sleeku, který nosím stále s sebou v kabelce. 
Proto jsem se rozhodla, že bych si ráda pořídila nějakou jeho "obdobu" z drogérie, ideálně levnou, kdyby se stalo to samé, aby mě to příliš nemrzelo a fin. ztráty nebyly velké. 
Primárně jsem se koukala po produktech značky Essence a Catrice, ale jak vidíte, nakonec to na plné čáře vyhrála Gabriella Salvete, která si mě naprosto získala. 


K samotnému produktu, který je multi - trio rozjasňujícího pudru v odstínu 01 Lumi & glow powder. 
Balení je docela obyčejné, plastové, obsahuje 9 g produktu a vyšlo mě na 160,- Kč max. 
Mají ještě jednu tmavší variantu, která ovšem na mě byla příliš výrazná. 



Jak vidíte, tak pudřík je rozdělen do tří linií - barevných vrstev, které se dají používat, nebo alespoň já je tak používám jako klasický rozjasňovač, poté tvářenku a i bronzer. Tak se dají použít na tvář, ale já si tímto produktem nalíčím i oční make-up v případě, kdy spěchám nebo nemám u sebe žádné oční stíny. 
Už to mi plně vyhovuje, splní mé požadavky a i očekávání, navíc s tímto úmyslem jsem si produkt pořizovala, ale musím přiznat, že jsem si nedokázala představit, jak moc budu s tímto produktem spokojená a jak moc mi bude vyhovovat. ♥


Pudřík nepráší skoro vůbec, konzistence je dělaná jak pro použití pro štětec, prst, suché i mokré nanášení...., všechny varianty používám a volím je dle situace. Mokré použití je vhodnější spíš pro delší požadavek výdrže, ale přiznám se, že častěji sahám po klasickém nanášení štětce. 


Mě osobně nevadí, nebo dokonce se mi líbí, když bronzer pro zahřátí tváří obsahuje lesk. Líbí se mi výsledný efekt, mile mě překvapila výdrž produktu, jemnost a vysoká pigmentace. 

Tvářenka je krásně šťavnatá a dodá zdravou barvičku a oživí můj obličej. 

Rozjasňovač se hodí krásně i do oblasti vnitřního koutku oka, pod obočí...., nedráždí mi pokožku, jde dobře a snadno odlíčit. 

Dobře se nanáší, v případě potřeby se dá navrstvit a poupravit líčení tam, kde je to po celém pracovním dni potřeba. 


Pudřík se dá ve výsledku také použít i tak, že smícháte všechny části dohromady a zde vidíte výsledný efekt, který je také velice lichotivý. 

Za mě je to tedy OPRAVDU VELKÁ SPOKOJENOST a jsem neskutečně ráda, že jsem po tomto skvělém produktu sáhla. 

Fotka zachycuje "aktuální stav" - viditelné prohlubně, tak moc často tento super produkt používám. A jelikož recenzi mám předem sepsanou a připravenou, tak jen zmíním, že aktuálně jsem již na pánvičce.....😇👍.

Značku Gabriella Salvete mám v plánu díky této skvělé zkušenosti prozkoumat více. 

Vím, že takto třpytivý pudr nebude pro každého ideální, ale mě vyhovuje a doufám, že se Vám má recenze a zkušenost líbila. Pokud máte od této značky nějaké své oblíbené produkty, budu jen ráda, když mi je doporučíte. ☺


Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji krásný a pohodový den, opatrujte se. ☺♥

papa Vaše E. A. 



1 komentář:

  1. Ahoj Eri,
    musím říct, že toto trio vypadá fakt dobře. Já jsem si v posledních týdnech pořídila několik nových bronzerů, tvářenek a rozjasňovačů, takže mám na dlouho vystaráno. Ale přijde mi, že toto trio je pěkně praktické, ideální do kabelky a na cesty:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....