čtvrtek 12. března 2020

#Recenze - Isana a Balea bath 🛁👍❤ produktů


AHOJ,AHOJ,

přeji Vám krásný čtvrtek a vítám vás u dnešní recenze. Nyní když tento článek píši je únor, respektive jeho polovina a nevím, kdy článek uveřejním, za což se předem "alibisticky" omlouvám. Ale proč to zmiňuji, jelikož já zimu nemám příliš ráda, je mi stále chladno, nesvítí sluníčko a celkově je toto roční období takové pro mě nepěkné. 
No a z toho důvodu jsem se rozhodla tento článek sepsat a ukázat Vám produkty, které ve mě evokují teplo, léto. Navíc ve spojení s horkou vanou,  plnou pěny je pro mě jakýsi pomocník, abych zimu přežila, obrazně řečeno. 😇👍🛁



Poslední dobou si dělám legraci, i když ono to zas taková legrace není, ale skutečně již očekávám příchod jara a neskutečně moc se těším na první sluníčko a teplé počasí, tak těmito produkty tak trochu VOLÁM LÉTO. 🌞☀😎🐞



Tento sprchový gel z německého Rossmannu je sice z limitované edice, ale určitě něco obdobného se najde i našich drogériích voní po mém oblíbeném ovoci = ananasu. 
Je to velice příjemná, sladko-svěží vůně, která provoní krásně pokožku těla, ale i celou koupelnu. 
Gel je lehce zabarvený do růžova, dobře pění, nevysušuje a skvěle poslouží i jako pěna do koupele, kde s ní vytvoříte opravdu příjemnou koupel. 
Bohužel do Rossmanna se příliš často nedostanu ani v Praze, natož pak v Německu, kam vůbec poslední dobou nejezdím, ale určitě využijte možnosti kamarádů a známých okolo sebe, co cestují a pořídí vám nějaké ty limitky, které se k nám nedostanou. 
Isana je cenově dostupná a já jsem se sprchovými gely byla vždy spokojená. 



Na začátku února jsem v DMku objevila tuto limitku s letní - exotickou tématikou a neodolala jsem a pořídila si pěnu do koupele s vůní sladkého až podmanivého kokosu. 🛁👍🥥

Pěna má gelovitou konzistenci s fialkovým zabarvením. Balení obsahuje 500 ml, což mě vystačí cca na 4-5 použití, protože já když se rozhodnu, že chci pěnu, tak s ní skutečně nešetřím 😳🛁 a dopřeji si skutečně velké množství pěny. 



Pěna skutečně krásně voní po výraznějším "umělém" kokosu, vůni květů jsem nezaznamenala, ale to mi vůbec nevadí, protože já kokosovou vůni velice ráda. 
Gelová konzistence se dobře v horké lázni rozpustí a při mechanickém pohybu se vytvoří opravdu velké množství bohaté a voňavé pěny, což mě velmi vile překvapilo. 
Pěna sama o sobě nevysušuje ani nedráždí pokožku. 
Pro mé potřeby domácího wellnessu mi tento kokosový "zázrak" z drogérie plně vyhovuje a často si jím zpříjemňuji tyto chladné a nevlídné dny. 



Tak toto jsou mé malé triky a fígle, jak "přežít" zimu a přitom si navodit příjemný pocit, já doufám blížícího se jara a dlouhého léta. 
Navíc kombinace vůní ananasu a kokosu je pro mě extra příjemná a dalo by se i říci vystihující. 
🥥🍍

Já doufám, že se Vám dnešní můj příspěvek líbil a pokud vyhlížíte teplé počasí, jako já, doufám, že se brzy dočkáme. 



Děkuji moc za Vaši přízeň a pozornost tomuto článku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E. A. 


4 komentáře:

  1. Pro pěnu do koupele bych využití neměla, ale ten sprchový gel se mi líbí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martin, s tou pěnou chápu ☺, určitě Isana sprcháče mohu obecně doporučit, zrovna tento týden jsem koukala na nějaké další, co by mě lákaly. ♥

      Vymazat
  2. Těším se taky na teplo - moc,moc!
    Vanu nemám, takže nevyužiji pěnu.. sprcháč mám teď od yves rocher ostružinu s levandulí :)

    www.az-budu-velka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, třeba dnešní slunný den byl úžasný, více takových. ☺♥ Díky za odkaz.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...