sobota 6. června 2020

#Recenze - prima tvářenka a rozjasňovač z "výprodeje"



AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou sobotu
a vítám Vás u dnešního článku, který bude o mých dvou posledních přírůstcích z řady dekorativní kosmetiky. Oba produkty jsem si pořídila v DMku a jsem s nimi velice spokojená, ale pěkně popořadě. ☺


Nějakou tvářenku z drogérie jsem poptávala již nějakou dobu a na základě recenze od PLH jsem se zaměřila na tuto od značky Catrice z řady Glowing + Multicolour. 


Přiznám se, že od Catrice jsem měla za celou dobou mého bloggování snad tři tvářenky. 

Tvářenka mě zaujala svým obalem a hlavně reliéfem. Vím, že pudrové produkty na tvář jsou oblíbené a hodně chválené, navíc cenově dostupné. 


Balení je plastové, bytelné a pěkné. 
Tvářenka v sobě skrývá 5,5 g pudru, který vyjde na 109,- Kč, což mi přijde velice přijatelná cena. 


Tvářenku jsem si vybrala na základě kladné recenze, jak jsem již zmiňovala, ale také mě velice zaujala svým pěkným až kubistickým reliéfem. 

Z nabídky dostupných odstínů jsem si vybrala variantu 020 Its wine oclock. 


Tvářenka má krásnou fialkovou barvu se studeným podtónem. 
Nejraději ji nanáším tulipánovým štětcem od PLH. 

K samotné tvářence mohu říct asi tolik - práší, nebudu říkat, že ne, ale to ji naprosto odpouštím. Je velice dobře a hodně pigmentovaná, nedělá fleky na tvářích, dá se rovnoměrně nanést, případně navrstvit, poupravit v průběhu dne či zapracovat do pleti v případě vyšší pigmentace, než kterou jste chtěli. 

Na tvářích mi vykouzlí krásnou, zdravou barvičku, která dodá mým tvářím - jablíčkům přirozený a přitom i výrazný efekt. 

Parfemaci jsem téměř žádnou nezaznamenala, ale přiznám se, že vlastně nevím, jestli produkty Catrice nějak speciálně voní. 


Za mě tedy JEDNO VELKÉ ANO, co se týká této krásné - reliéfové tvářenky, za skvělou cenu. ♥


Alverde dekorativní kosmetiku téměř nemám ozkoušenou, možná až na dva produkty. 

Pudrový rozjasňovač jsem si vzala na základě toho, že jsem nakoukla do slevového stojanu, kde mne zaujal díky své krásné ceně, která byla z původních 70,- Kč na 30,- Kč, ale i za plnou cenu by to byla dobrá investice. 


Opět, rozjasňovač nanáším štětcem, toto je napodobenina z Aliexpretu Real Technical a je fajn. 

Rozjasňovač, který mám já je v odstínu 10 Shooting Star a přiznám se, že netuším, jaké další jsou na výběr. 


Samotný rozjasňovač k mému překvapení téměř vůbec nepráší, ba naopak je krásně máslovité konzistence. S pigmentací je to již slabší, ale dá se dobře a snadno navrstvit k docílení většího rozjasnění či "třpytu", ale třpytky neobsahuje. 

S produktem se mi dobře pracuje a líbí se mi jeho barvička, kterou bych já popsala, jako champagne s růžovým odleskem. 

Rozjasňovač používám primárně na projasněné vnitřního koutku oka, lícních kostí, oblouku pod obočím, ale také mi velmi vyhovuje místo očních stínů, kde díky své máslovité konzistenci drží krásně celý den. Wau. Z toho, z tak skvělé výdrže jsem byla velmi mile překvapená, protože bych neřekla, že tak levný produkt, navíc zástupce přírodní kosmetiky bude takto skvěle držet. 

Za mě JE TO SUPER ROZJASŇOVAČ S PŘÍJEMNOU MÁSLOVITOU KONZISTENCÍ, navíc přírodní kosmetika tímto u mě získala plusové body. ♥


Jak jsem psala, oba produkty JSOU SKVĚLÉ, pro svou dlouhou výdrž, snadnou a rychlou manipulaci a cenovou dostupnost. 

Za poslední měsíc prakticky nepoužívám žádné jiné produkty na tvář a moc dobře vím proč. ♥


A jaké produkty od přírodní kosmetiky Alverde máte oblíbené Vy? Budu moc ráda za Vaše doporučení. 

Moc děkuji za Vaši přízeň a pozornost tomuto příspěvku. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. Opatrujte se. 

papa Vaše E. A.



5 komentářů:

  1. Já jsem s přírodní dekorativkou měla vždycky smůlu, ale tenhle rozjasňovač vypadá dobře. Líbí se mi i tvářenka.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eri,
    ta tvářenka mě u tebe na blogu tak zaujala, že jsem si pak koupila hned dva odstíny:-) Alverde nemám zase tolik prozkoušené, ale měla jsem úžasnou tvářenku a jednu klasickou krémovou rtěnku, která byla fakt pěkná.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, tak to mě těší a zároveň jsi mě navnadila na Alverde rtěnku....☺♥

      Vymazat
  3. Já měla z Alverde tužku na oči a nebyla jsem spokojená. Byla hodně tvrdá, špatně se s ní kresilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, špatná zkušenost - taky zkušenost a člověku se nechce znovu objevovat jiné produkty. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....