čtvrtek 6. srpna 2020

#ShoppingTime No. 25



AHOJ,AHOJ,

krásný čtvrteční den Ti přeji a vítám Tě u dnešních pokračujících nákupů. 



ZON je ta nejlepší limonáda, co jsem zatím ochutnala a toto sice sirup do vody, jako ten koncentrát, kterému ovšem já říkám po svém "šťáva", ale je skvělý. Pro většinu lidí přeslazený, ale mě chutná. Dovezeno přímo z Třebíče, kde se ZON limonády vyrábí. Určitě je seženete na e-shopu kosik a rohlik.


V Lidlu jsem ulovila retro piškoty a Margot tyčinku....☺. 


Betaloc je lék na optimalizaci srdeční tepové frekvence. Znovu jsem ho začala brát pravidelně. 


V Rossmannu jsem si vybrala na doporučení Verů tělový peeling s kávovými zrníčky od značky Alterra a opravdu se na něj moc těším. ☺ A na osvěžení jsem si v DMku vzala tuto vodu ve spreji s aloe vera. 


Trocha víkendových nákupů. Nějaké kapsičky pro Izi, hovězí mleté maso, mražená zelenina, zmrzlina s vlašskými ořechy a další dobroty....vč. RETRO MÁSLA. ☺


V DMku jsem si vzala Elseve rapir balzám na vlasy, který mě zaujal svou slevou (z původních 79,- na 39,-), silonové ponožky balerýnového stylu a ve stojanu se slevami jsem objevila za 30,- řasenku na obočí Trend it up v mém odstínu. 👍


A tady je můj důvod návštěvy DMka, ústní voda donto dent a Denk mit - čistič skvrn na oblečený, což je dle webu novinka a vyjde na 50,- !


Tak trochu jsem si potřebovala udělat "radost", nějak na mne padl splín a původní plán, že si pořídím boty na chůzi nevyšel, nevybrala jsem si ve své cenové relaci = limitu, tak jsem zašla do prodejny NYX. Do NYX jsem už chtěla pro oční linky zajít několikrát, ale vždy jsem si to rozmyslela, že je přeci nepotřebuji. No a nyní to vyšlo. ☺


Asi víte, že já linky nenosím...., ale vím, že jsou oblíbené a slyšela jsem na ně samou chválu. Toto jsou matné linky se štětečkem. Tak snad jsem vybrala dobře a udělají radost. ♥

Věděla jsem, že chci nějaký pudrový produkt na tvář, ideálně mé oblíbené multifunkční líčidlo, no a vybrala jsem si toto 3 steps to sculpt. 

Jinak na nákup, který stál necelých 600,- jsem nedostala ani taštičku, žádný vzorek na vyzkoušení a obsluha zrovna příjemná, nebo spíš ochotná nebyla. 

No a ty to nákupy zakončím menším výhodným nákupem v Lidlu. 


Nakládanou cizrnu kupuji pravidelně, sušená rajčata se mi opravdu osvědčila a byly ve 40% slevě. 
Retro jogurtík jsem si vzala k snídani, nealko Staropramen je asi jedno z těch lepších piv a avokádo za 18,-, byla jasná volba. ☺


Tak to byly mé poslední nákupy, ze kterých mám radost, ale asi největší z NYX produktů. 


A co jste si za poslední dobu pořídili Vy?

Přeji krásný a pohodový den. 

papa E.A.

4 komentáře:

  1. Pekný nákup. Tie linky od NYX si chcem kúpiť aj ja tak som zvedavá.

    CHLAPEC ALEBO DIEVČA? BUDE TO 5 CHLAPČEK?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji. Linky kamarádce vyhovují moc. Za mne je to poslabší....s produkty, které jsem měla možnost vyzkoušet. Pěkný den přeji.

      Vymazat
  2. My jsme dělali velký nákup v DMku, ale byly to samé "úklidové" věci (gely na praní, tablety do myčky, jar...). Z kosmetiky jsem koupila jen sprcháče pro manžela (já mám ještě zásobu) a pro sebe suchý šampon Tedy myslela jsem, že je to suchý šampon, ale ona je to pěna a po prvním použití moc nadšená nejsem - to je tak, když člověk v drogérii nakupuje s chlapem (nechtělo se mi to tahat v ruce, takže jsme jeli autem), který vydrží v krámě tak 10 minut, za které jsem tak akorát stihla nahledat ty úklidové věci :). Pak jsem si koupila ještě proteinovou tyčinku - ty jejich mají dobrý poměr chuť - cena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou pěnou a chlapem jsi mne pobavila, naprosto souhlasím. Tyčinky mají prý skvěle, zrovna jsme se o nich v týdnu bavili. 👍🙃

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...