úterý 22. prosince 2020

#ShoppingTime No. 48


AHOJ,AHOJ,

přeji pěkný úterní den,  a vítám Tě u dnešního článku s mými posledními - týdenními nákupy. Já jdu ještě tedy dnes a i zítra do práce, co Ty? ☺


Jelikož s vlasovou kosmetikou značky Kallos jsem maximálně spokojená a masku budu mít snad ještě do Velikonoc, tak jsem si k tomu objednala další šampon. Tentokrát jsem volila variantu Kreatin - posilující a vyživující. Opět jsem kupovala na Alze, litrové balení za 79,- Kč. 


Tzv. špuntová sluchátka jsem si oblíbila na cestování MHD a při chůzi. Jelikož mi nedošly ty z "výhodné" a spíš podvodné nabídky z IG, rozhodla jsem se sáhnout kvalitu = jistotu, navíc s doživotní zárukou, což jsou sluchátka značky Koss. Na Alze běžně seženeš několik provedení, tyto mi přišly jako nejvhodnější, jelikož jsem do nich nechtěla příliš investovat. Sluchátka mě po odečtení všech slev vyšla na krásných 159,- Kč. 


Basmati rýže, kokosové mléko je nedílnou součástí mých nákupů v Lidlu. Poslední dobou vařím velmi často zeleninové curry s chilli. Nějak mi toto jídlo zachutnalo a nemohu se ho doslova nabažit, ale občas mívám takové období. Máš to také tak?? ☺


Koření na vaření jsem v Lidlu dokoupila a také sypkou smetanu, kterou si přidávám do corn flakes. 

Vatové tampónky Cien jsou super a mé oblíbené, plus jsem vzala jeden antipespirant, který mi skvěle funguje a nyní vyzkouším tuto black/white verzi. 


Cestou z jedné schůzky jsem se zastavila v DMku na Strossmayerově nám., kde jsem na doporučení Hanči z blogu ciculka pořídila masky na chodila a ruce, navíc jsem je "vychytala" ve slevové akci za - 50%. 👍 Plus jsem si vzala ještě jeden sprchový gel ze zimní limitky White Gloss, který alespoň mě voní naprosto fantasticky. 


Bylo třeba doplnit i řasenky, protože jsem otevřela zcela novou a bohužel již vyschlou MaxFactor 2000Calories, takže jsem šla na jistotu a vzala si mé dvě oblíbené řasenky z drogérie. 
Maybelline netřeba představovat, jejich za mne nejlepší řasenka LashSensaTional ve voděodolné verzi a Essence Lash Princess. Obě řasenky mě vyšly na krásný 290,- Kč. 

Cestou z práce jsem se zastavila v OD Máj, kde je prodejna Rossmann a šla jsem si pro tuto sůl do koupeli značky Kneipp GOODBYE STRESS. 

A když už jsem stála u stojanu s koupelovými doplňky, sobě jsem si vzala Isana Milky Dream, což je koupelový pudr s vůní kokosu a vanilky. 


Do práce jsem si vzala osvědčenou červenou Indulonu a Isana klasický balzámek na rty, pro rychlé přetření rtů mi naprosto vyhovuje. 


Cestou k pokladně jsem minula stojan se zimní limitkou, kde mě nejvíce zaujal tento sprchový gel Candy Apple, což je příjemná sladko/jablečná vůně. 


Vánoční dárek, o které oba obdarovaní vědí, protože si knihy sami vybrali. 
Z e-shopu Dobrovský, kde měl M. 10% slevu jsem objednala pátý díl k již zakoupené sérii knih Černá křídla Cthulhu. 


Kriss si zase přála / vybrala tuto knihu s názvem Milostné dopisy slavných mužů. Obě knihy jsem objednávala / kupovala v době, kdy byly zavřené obchody. 

Doufám, že si mí milovaní vybrali dobré knihy, které je potěší. ☺



Je konec týdne a tím uzavírám i tyto nákupy, převážně kosmetického charakteru. 

A co pěkného / potřebného jsi si za poslední dobu pořídila Ty?
Moc děkuji za pozornost a přízeň, které si velice vážím. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 



 

7 komentářů:

  1. Kallos mám tiež veľmi rada, rovnako ako vatové tampóniky od Cien, tie používam neustále :) Super nákupy! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Děkuji za. Vlasová kosmetika Kallos mě oslivila a Cien je super. Krásný adventní den přeji. 👍🙂

      Vymazat
  2. Lash Sensational je taky moje oblíbená řasenka. Kallos mám taky velmi ráda, ale už jsem si dlouho od této značky nic nekoupila. Nejlepší jsou ty velké balení za málo peněz. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to máme podobný vkus 🙃👍,krásný den přeji 🌲.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    moc pěkné nákupy jsi pořídila. Já jsem naposledy objednávala potraviny na rohliku a měla jsem tam docela dost sýrů, ty já prostě miluji. Teď přes svátky půjdu asi jen do naší malé Billy, kde vlastně nakupuji nejraději. Pořídím už jen nějakou šunku a pečivo, jinak mám úplně plnou lednici. Byla jsem ale také v Rossmannu, kde byly slevy 50% na všechny balíčky. Kromě toho jsem si tam vzala i nějaké svíčky a taky mlsání pro kočky, které mám jako vánoční dárek pod stromeček (ten mi už dneska kocour Shakespeare shodil...). Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, já jsem v celkem slušném skluzu. Včera jsem byla s kamarádem v DMku, vybrali jsme krásný levandulovy set od Sallosu . Sýry a různé pochutiny, to je naše. Přeji pokud možno krásný adventní den. 👍🌲🤗

      Vymazat
  4. Chtěla jsem napsat, že jsem si nekoupila nic, ale pak jsem si vzpomněla, že při nákupu masa na štědrovečerní večeři jsem do košíku nějaký anglický sýr z vánoční nabídky (Deluxe)
    Já si letos knížky pod stromeček taky vybírala sama - vybrala jsem manželovi a když už jsem objednávala, tak jsme se domluvili, že si rovnou vyberu i já a budeme mít díky výši objednávky poštovné zdarma.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana micelární voda

AHOJ HOLKY,  přeji krásnou neděli a posílám velký pozdrav od Jadranu 🌞. Přináším rychlou recenzi na ČISTÍCÍ VODU ISANA. Balení je klasic...