pátek 5. listopadu 2021

#Minirecenze Mix Time No. XVlI.

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek a vítám Tě u dnešního článku, kdy opravdu po dlouhé době zasedám k NTB a píši recenzi. Dnes to bude o skincare a vlasové péči.


Clinique značku mám ráda, asi nejvíce jejich odličovací pastu - krém a potom mají skvělé POP rtěnky. Z péče o pleť jsem toho taky celkem dost vyzkoušela a hodně mi seděly čistící gely a hydratační proslulý krém. 


Na čištění pleti preferuji gely či pěny. Tuto pěnu jsem měla v setu tří produktů. 
Pěna je to velmi příjemná, voňavá, jemná k pokožce. 
Pokožku vyčistí, nevysuší, zanechá ji jemnou, hebkou a vláčnou. 


Nejčastěji ji používám ráno, na pravidelné ranní čištění. Praktická plastová pumpička je asi již standardem, zelenkavé balení o objemu 45 ml mi plně vyhovuje a líbí se mi. Na poličce v koupelně se dobře vyjímá. ☺



Musím potvrdit, že pěna je skutečně velmi jemná a šetrná, takže rozhodně se hodí pro citlivou a pleť náchylnou k podráždění. 

S pěnou se mi dobře pracuje, já aplikuji 2až3 pumpičky a krásně tím vyčistím celý obličej. Nedráždí, neštípe ani v oblasti očí. Dokonce odlíčí i nějaký ten lehčí make-up, což je moc fajn. Ale primárně tuto pěnu samozřejmě používám na čištění. 


Oficiální info a popis produktu:

45ml Extra Gentle Cleansing Foam jsem měla v setu základních 3 produktech, který mě vyšel v akci na krásných 700,- Kč. Jinak plné balení pěny o objemu 125 ml vyjde na 750,- Kč v buticích/e-shopu Clinique.

Čistící pěna Extra Gentle Cleansing Foam

Čistící pěna vhodná i pro citlivou pokožku. Složení je šetrné k pokožce a nedráždí ji. Jemně odstraňuje nečistoty a zanechává pokožku svěží a hydratovanou. Nepne a nevysouší ji.


Za mne je to velmi povedený produkt, který se skutečně hodí na jakýkoli typ pleti, zvláště pak na suchou a citlivou. Pokud se Ti chce investovat, či vyzkoušet něco z butikové kosmetiky, tak tuto pěnu mohu JEN A JEN DOPORUČIT. 


A jsme u druhého produktu, kterým je Loreal Elseve ochranný sprej pro barvené A MELÍROVANÉ VLASY. Toto je snad první produkt z drogérie, čili z běžně dostupného sortimentu, který myslí i na nás, na melírované osoby, a že nás je. Melíry jsou pro někoho možná již přežitkem, ale já je vídávám poměrně často, hlavně tedy v blond variantě. 

Sprejové produkty příliš často nepoužívám, tento je snad můj druhý za poslední dobu, v tomto roce a vždy jsem si ho pořídila naprosto neplánovavě. Prostě jsem "podlehla" akci, které se nedalo odolat. 🙃


Když jsem tento super sprej, který nanáším do vlhkých vlasů, hlavně tedy do délek je zřejmě ve starším obalu, který je oválný/válcového tvaru. 


Nově jsem ho i na stránkách Lorealparis.cz našla v jiném provedení, ale jinak se jedná o totožný produkt. 
Sprej se dá sehnat v DMku, nebo na různých e-shopech např. Notino apod. 


Sprej má plně funkční střičku, kdy rozstřik / dopad produktu je tak akorát. Není to žádná mlha, ale ani jednolitý proud. Mé vlasy vyživí, dodá jim potřebný lesk a hlavně uvede do stavu, že jsou velmi dobře rozčesat a nezamotávají se mi! Obsahuje i ochranu před teplem, což je další příjemnou vlastností. 
Krásně voní, vlastně hodně podobně, jako profi vlasová kosmetika. 


Oficiální popis produktu:

Expresní balzám Color vive pomáhá prodloužit zářivost barvy vlasů a zároveň pomáhlá k snadnějšímu rozčesání vlasů a chrání vlasy před teplem.
200ml balení vyjde dle Lorealparis.cz na 100,- Kč. Já ho pořídila v drogérii Pemi za 69,- Kč. 


Jak jsem zmiňovala, mým vlasům dodá lesk, posílí je a vyživí, přitom nezatíží a nezamastí! 

Řekla bych, že je to snad i profi produkt. I za plnou cenu bych si ho znovu pořídila a k tomu bych rovnou přidala z této řady Colore - ViVE i šampon a masku. 


Tento sprej používám na střídačku s klasickou vlasovou maskou, kterou smývám, ale když chci změnu, nebo když chci ušetřit trochu času, tak sáhnu právě po něm. No a když chci, aby mi vlasy voněly trochu víc, tak si ho trochu do vlhkých délek nastříkám a rázem dostávám komplimenty na vůni mých vlasů, což je vždy příjemné. 


I tento produkt MOHU JEN A JEN DOPORUČIT, jelikož mým potřebám naprosto vyhovuje a dokonce předčil mé očekávání. Hlavně tedy svou vůní a schopností dodat mým vlasům lesk. 


Znáš některý z těchto dvou produktů? Nebo máš pro mne nějaký tip, na obdobný, který by stálo za to vyzkoušet ho?

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A



4 komentáře:

  1. Ahoj Eri,
    ani jeden produkt som zatiaľ neskúšala, ale oba vyzerajú skvelo a ako vidím, aj fungujú :-)
    Krásny víkend, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje, čistící pěna by ti určitě vyhovovala, je skutečně parádní. Obecně skincare od Clinique mám velmi ráda. Dokonce jsem si tento týden objednala jejich odličovací balzám - pastu, ten je naprosto báječný. A byl v 40% slevě. ☺♥ Krásné dny přeji.

      Vymazat
  2. Eriko, neznám ani jeden z produktů. Ono já na čištění preferuji mléka nebo micelárky a melír nemám, takže vlastně nemám ani důvod ty produkty zkoušet. Ale ráda jsem si recenzi přečetla
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, vím, že Elseve vyrábí celkem slušnou řadu produktů právě na barvené vlasy, vím, že jsou oblíbené. Jinak jedno čistící mléko mám v zásobě a jsem na něj zvědavá, prý je skvělé. Micelárky používám průběžně taky. ☺ Krásné dny přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...