neděle 9. ledna 2022

#RandomShopping 2.

AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli se sněhovou nadílkou ❄👌, alespoň tedy u nás je lehký poprašek. Máme tady další nákupy...


V místní večerce jsem si pořídila tyto skořicové čajové svíčky, kdy za 18 ks chtějí 40,- Kč. Mají je prakticky ve všech větších večerkách. Ty se Sinsay hoří, jako když nehoří, tak jsem chtěla zkusit obdobnou alternativu = rozuměno ovoněnou. 
Světélka, k dokreslení spíš večerní romantické atmosféry jsme takto rozvěsili u M. v pokoji. 


Action je téměř za humny v Třebíči a M. mi přivezl tyto sportovní - běžecké, zateplené legíny. Mám je ve variantě black, velikost S a vyšly na 160,- Kč. 
Mají vyšší pas, téměř bez gumy, který netlačí, ale té příliš nedrží, tedy mne alespoň tyto pasy málo stahují. 
Oblast zadní strany lýtek je z perforované látky, čehož jsme si na obrázku nevšimla a popisky zásadně nečtu. No nevím, jestli je toto zateplený styl, ale uvidím, vyzkouším. 
Značka Kaytan je zřejmě značka oblečení, která se v Action dá sehnat, ale nevím jestli to není jen sportovní značka. 
Ještě jeden poznatek k Action máme. M. si tam pořizoval dvě basic černá trika, která jsou skutečně černo černá, obsahují elasten a krásně mu sedí. Mnohem víc, než ty, co je zvyklý si pravidelně pořizovat v Kiku. Cenově jsou velmi přijatelné, jedno triko s krátkým rukávem vyjde na cca 120,- Kč. 

Prostě hned jsem si všimla, že má jiné triko, které mu lépe sedí a vypadá lépe, a to jsem nevěděla, že si triku pořizoval. Taktové basic kousky, jako bílá či černá trika nosíme oba celkem často a to spíš jako domácí oděv či na volnočasové aktivity, pod svetr, mikinu jsou moc fajn. 

Konečně jsem se dostala do nově otevřeného Rossmanna U Anděla, který je patrový a najdete ho hned na křižovatce, u výlezu z metra. 
Isana intenzivní čistící maska mne oslovila, už jen proto, že se mi nechtějí zahojit boláky, které se mi udělaly z respirátorů Solus z Lidlu. Hojí se velmi, ale velmi pomalu. Po jiných respirátorech se mi nikdy nic takového neudělalo. Respirátory jsem okamžitě dala pryč. 


Maska je to taková tak v sáčku rozdělená na dvě části. Obsahuje hojivý zinek a bílý jíl. Cena byla 18,- Kč. 


Pravdou je, že do Rossmanna příliš často nechodím a po zkušenosti s akcí 1+1 na dekorativní kosmetiku se mu spíš vyhýbám. Nicméně zde, U Anděla je prodejna pravdu pěkná, velká, čistá a přehledná. 


Moc milá a vstřícná obsluha, kterou jsem pochválila na IG účtu Rossmannu - ovšem bez reakce. 


Yankee Candle Home Inspiration je levnější verzí klasických svící, takže tato středně velká svíce o gramáži 340 mě ve slevě vyšla na krásných 309,- Kč. 


Vůně CHERRY VANILLA je celkem dost výrazná, ostře ovocná až štiplavá vůně s jemným - teplým tónem, sladké vanilky. Ještě jsem ji nepálila, ale už se moc těším, až si ji zapálím. 

Pokud mi bude tento druh vyhovovat, určitě si pořídím nějakou další, nebo někomu, jako prima dárek. 

Máš zkušenost s touto edicí Home Inspiration? ☺


Vyrazila jsem do DMka pro nějaké čističe pleti, protože jsem doma zjistila, že z gelového washe od YR se vyklubal peeling. 


Stanovila jsem si rozpočet s tím, že bych si ráda pořídila nějaký fajnový, ideálně nový mycí gel či pěnu do cca 120,- Kč. Světe div se, vlastně vše jsem dodržela a podařilo se mi pořídit hned dva produkty za krásných 135,- Kč. 


Mixa byla již nějakou dobu v mém hledáčku, ale pleťové mléko (od jiné značky) doma v zásobě mám, takže čisticí gel mi přišel jako skvělá volba. 
A když jsem zjistila, že mycí gel/peeling Balea s vitaminem C se v prodává za 25,-Kč, neváhala jsem a vzala si ho taky. 


Levné potraviny je obchod u nás v Holešovicích, kam jsem zcela náhodou zašla, spíš tak zjistit, co se v něm ukrývá za poklady. Mají tam zboží či potraviny se sníženou dobou spotřeby, produkty jsou dost často označené azbukou. 


Opravdu na zkoušku jsem vzala tuto litrovou aviváž za 30,- Kč a zaujaly mne velmi levné a vůbec ne špatně vypadající olivy. Vzala jsem menší balení zelených oliv s peckou, které jsou ve skle, což vůbec není zlé. Jsou to tedy španělské olivy a na etiketě je nápis, který mi spíš připomíná nějaký arabský jazyk, než azbuku...., toho jsem si ani nevšimla. Olivy vyšly na 15,- Kč. 


John West je konzerva tuňáka ve vlastní šťávě, která je z polského rybolovu, inu uvidím, jak budou oba produkty chutnat. Vybrala jsem záměrně tyto dva, protože jsem si říkala, že tuňák by v konzervě nemusel být zlý a olivy vypadají dobře. 


V Delmartu jsem sáhla po chlazené paštice, nebo pěně Mousse de Foie a sýru Brie. 


Kamarádovi Pétovi a M. zlaté Red Bully. 


Zařadila jsem sem od všeho něco, aby článek nebyl tak "nudný". 

 



Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


8 komentářů:

  1. Krásné nákupy. Hlavně se mi líbí ty svíčky. Yankee mám moc ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě v Douglasu mám vlastně YC po ruce a u švagrové v Kotvě, pak se jim má člověk ubránit...🙃.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    velmi povedené nákupy. jsem moc zvědavá, jak budeš spokojená s tou kosmetikou. Ani jsem nevěděla, že na Andělu je nový Rossmann. Dříve jsem tam jezdila často, stavěl tam bus z Příbrami. Ale pak přišel covid, zrušilo se nádraží Na Knížecí a já vlastně do Prahy téměř nejezdím. Home Inspiration znám, měla jsem od nich hodně svíček. Některé jsou dost povedené, jiné slabší. Věřím, že Cherry Vanilla bude patřit mezi ty lepší. Já jsem dneska celý den pracovala doma (slohy jsou zlo), takže jsem dala mamce seznam, aby mi nakoupila, až pojede do Kauflandu. Chtěla jsem obyčejné věci, jako jsou zelená jablka, chleba, sýr, ochucené mléko a jako mlsání jsem našla v letáku slepované banánky polité bílou čokoládou.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, právě od Tebe vím, že YC Home je v Kauflandu k sehnání, koukala jsem jen letmo na ně v Třebíči, když jsem byla. Linecké banánky polité bílou čokoládou musejí být skvělé mlsání, cokoli je s bílou čokoládou je v mém hledáčku hot. Já poslední dobou do sebe spíš futruju ovoce, nějak jsem na něj dostala "návyk" či spíš chuť. Knížecí projde revitalizací s novou výstavou Nový Smíchov, kde se právě staví tempem, že to člověku div neroste před očima. Měj krásné dny moje milá, já dnes byla taky doma. papa ☺♥

      Vymazat
  3. Eri, taky mám teď v práci čajové svíčky, co se nemohou rozhodnout, jestli budou hořet nebo ne ;-). A ani si vlastně nepamatuju, kde jsem je vlastně koupila...
    Já mám velký obchod s levnými potravinami po cestě z práce na Budějovické (je hned u výlezu z metra), ale ještě jsem ho neprozkoumala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, tak ten obchod na Budějovické jsem asi jednou navštívila, když jsem tam byla v poliklinice na rentgenu. Mé úlovky nebyly vůbec špatné, ale chce to hold asi pečlivěji vybírat a číst. Čajovky ze Sinsay jsem úspěšně / neúspěšně dopálila a příště už bych se jim spíš vyhnula. ☺Měj krásný den. pa

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    přesně tyhle svíčky mám doma akorát takové šedo-fialové, tuším, že je to kombinace santalové dřevo a levandule. Já mám teď doma tu WoodWick krasavici a další dvě klasický lacinější v zásobě, tak úplně nevím zda budu chtít i tento měsíc kupovat dražší svíci. Mixu jsem měla a je fajn hlavně pokud trpíš na nedokonalosti nebo různé pupínky. Já zrovna čekám na kolegyni až dodělá práci a budeme moct jít na oběd. Dneska mám v plánu zajet do Penny babičce nakoupit takové ty těžší věci, tak přemýšlím jestli tam nekoupit i něco na vaření.
    Měj se fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, čajovky jsem ještě nezkoušela, nyní dovypaluji vosk se svíce YC skořice, který nevyhořel a je to taky fajn. Viděla jsem, že máš WoodWick, ten je super. Na Alze jsem si objednala jejich vosky ve výprodeji, spíš tak na zkoušku. ☺♥ Měj krásný den a v týdnu píšu. papa

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...