pátek 30. září 2022

#ShoppingTime No. 50

AHOJ,AHOJ,

přeji krásný pátek, a vítám Tě u dnešního článku s dalšími nákupy.

 

👍 😉


Dárkové vouchery NeoLuxor, které jsme pořídili cestou z Třebíče, pro mou kolegyni k narozeninám. Kytička s přáníčkem.


Cien Skin Foodies - naprosto geniální, mnou milované a tolik oblíbené pleťové masky, jsou tyto barevné krásky. Přišly mi v balíčku od Hani, kde měl být pouze Avon. 


Hani byla na Slovensku na takové trip - dovolené, napříč Slovenskem a Moravou. Ovlivněna mnou, kdy já stále tyto masky vychvaluji a dostávám je pravidelně od milé Aďky, je také pořídila. Samozřejmě sobě a mě vzala tyto čtyři. Zlatá moje Hani. 🤗🤗


A jsme konečně u zmiňovaného Avonu, kdy jsem si objednala tři věci. Hydratační pleťovou masku, která je v bílo - růžové tubě, na kterou jsem velmi zvědavá. 

Zaujala mě recenze na oční tužky, které prý velmi dobře drží a má vize je taková, že se naučím trochu vykreslit si linku na horním víčku, kterou poté lehce rozmažu. 

Mám tuto hnědou, vysouvací variantu, která je velmi slušně pigmentovaná, pěkně krémová, dá se rozmazat a vypadá to, že se i linku naučím. 👍

No a poslední věcí, co jsem si v Avonu objednala jsou tyto kleštičky na nehty, nebo spíš nehtovou kůžičku. 

Pozdní snídaně, pro mne taková svačinka...jsou mandarinky z večerky, Řecké ovocné jogurty s mangem, které by mohly oslovit Stáňu 😇 a mléčné Briošky, na které mě naučil M. To vše v Levných potravinách a když prozradím, že takový jogurt stojí 6,- s min. 5ti denní expirační dobou, někdy i mnohem delší, je těžké nekoupit si nějaké "do zásoby". 
Ovocná svíčka, která je takovým menším dárkem k svátku pro Hani a Španělské olivy s papričkou uvnitř, na které jsem již asi 3x koukala, nakonec jsem neodolala a vzala si je. 
Mléčné produkty z Levných potravin. 

Vzala jsem ti přes lékárnu, kde jsem doplnila nezbytné léky na bolest. 

A co jsem ještě ulovila, jsou tyto Sfinx Pro energy želé citrus, 


Velkému balení polomáčených sušenek jsem neodolala a vzala jsem další Řecké jogurty, tentokrát pro kamaráda. 


Chlazená, mléčná tyčinka Oreo a Edeca margarín. Oboje v Levných potravinách. 

Zcela výjimečně jsme se stavovali po meetingu v Penny marketu, na můj popud podotýkám. No a vzala jsem si tam tyto věci, a je to za mne tak 50/50. Dvě mě chutnaly a zaujaly, dvě zklamaly. 
Sýr a chipsy nestály vůbec za nic, Tortillas placky byly fajn a slunečnicová semínka, která jsem netušila, že dělají, jako v Lidlu : ), tak byly moc dobré. 


Tyto zlaté hodinky jsou dárek od kolegyně z podatelny, od nás z práce. Přinesla jsem tam dopis, ještě jí šla něco říct a na stole vidím troje vyrovnané hodinky. No a já hnedle svým humorem říkám "máš tady hodinářství, jo" ? 🤣 A ona hned, jestli nosím hodinky, chvíli jsme se dohadovaly, až jsem si vybrala tyto. Jsou po její nedávno zesnulé mamince, o to si jich více budu vážit. Ještě jsem jí vlastně přinesla jeden dokument k zaevidování, čili další práci a odnesu si hodinky, odcházela jsem se slovy, že jsem dobrej "somrák". Na oplátku jsem jí o polední pauzu došla do Alberta koupit set Gladiolů, které potřebovala, dokonce se mi podařilo, uniknout tomu, aby mi je zaplatila a strčila mi peníze. Alespoň malá reciprocita z mé strany. 🙏
Tak, to byly hodinky s příběhem. 

Dál tu máme naprosto luxusní, miniaturní svatební koláčky, které přinesla další kolegyně a byly báječné. Naprosto se rozplývaly na jazyku, s kolegyní jsme se shodly, že cítíme máslo a cukr, čili velmi drahé koláčky to byly. Dokonce jsem zvládla i pár makových, když jsem je hned nerozpoznala, jak byly dobré. U nás v kanceláři jsme si to proložili trochou hroznového vína, které máme jak jsem zjistila, oba s panem ředitelem rádi. 



Ty vedra se nedaly vydržet a další den po meetingu, jsem se rozhodla, že si koupím nějakou zmrzlinu, či nanuka v místních večerkách. Když jsem byla ve třetí, kde na mě koukaly tyto Häagen-Dazs, který nakonec odešel se mnou. 
Moc krásný večer to byl se zmrzkou. Na cenu se raději ani neptejte, ale to je ta daň, že večerky jsou prakticky na každém rohu, 24/7 365 dní v týdnu - téměř. 

Velmi dobrou zmrzkou zakončím tyto nákupy. 

Toť mé poslední nákupy, které opět byly více rozmanité, než bych bývala řekla. 

 

------------------------------------------


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉





4 komentáře:

  1. Ahoj Eri, pěkné a praktické nákupy musím říct! Já do večerek moc nechodím se musím přiznat jsem lemra a tak 90% věcí nakupuju při týdenním nákupu, ale o to je to dražší vždycky. Z drahých zmrzlin miluju Ben & Jerrys Cookie Dough.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. B&J jsem neměla, ani nepamatuji, prvně v USA, než byla tady k mání a to snad prvně v BB, ale to je řadu let na zpět. ☺♥ Krásný den měj.

      Vymazat
  2. Eriko, máš pravdu - zaujaly mne Milko jogurty. Nejen ten s mangem, ale i ten s citronem, to je taky příchuť, kterou mám v oblibě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A citronové sušenky jsem ochutnala z Delmartu, taky skvělé, velmi osvěžující a nebyly přeslazené. Ovšem na domácí koláč, které ty pečeš skvěle to nemá. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XXII.

AHOJ HOLKY,  moc vás zdravím u dnešního článku s nákupy. A hezkou, leč dosti chladnou a deštivou sobotu.   Začnu sprchovými gely, které jsem...