neděle 20. listopadu 2022

#Recenze - Cien Long & strong


 AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou neděli, už nám venku docela přituhlo, což ❄. Moc Tě vítám u recenze o dvou moc prima šamponech, které jsem za poslední dobu vyzkoušela. 

Cien Extreme Shampoo Long & Strong náhodně připomíná lahvičkou a etiketou Loreal Elseve, tedy alespoň, já to v tom vidím. Však, tento šampon mě velmi mile překvapil, možná i proto, že jsem vlastně žádné očekávání neměla. Prostě šampon z Lidlu. 


Mám docela dlouhé, melírované, vysušené, ulámané vlasy, které jsou z 1/3 v celé své délce bez melírů, bez jakékoli chemie a je znát, že jsou mnohem lesklejší a zdravější, nelámají se a nevysušují. 

Šampon má středně hutnou konzistenci, perleťovité barvy. Krásně voní, vytvoří opravdu bohatou pěnu, vlasy nevysušuje a nezacuchává. Přijde mi vážně dobrý. Škoda jen, že nemají větší balení, proto jsem si pořídila druhé balení, abych jej mohla ještě lépe a déle vyzkoušet. 

Jo, ano, sednul mi skvěle. Krásně mé vlasy umyl, nedráždil, příjemně, velmi příjemně voněl. Je cenově dostupný, jedná se o stálou nabídku. Prostě opět palec nahoru vlasové kosmetice Cien. 


Šampon jsem zkoušela i samostatně, bez masky a vážně vlasy nezacuchal, nešly by mi rozčesat, proto jsem použila bezoplachový rozčesávač ve spreji. Jelikož jsem tento šampon používala současně s maskou Loreal Elseve Dream long, které je náhodně podobný ☺, a maska mi vlasy třeba zatěžovala a nesedla mi tak, jako tento produkt, který stojí třetinu. 
Příjemná krémová konzistence, skvělé mycí schopnosti, bohatá pěna a velmi, velmi podařená vůně. 

Dvě balení padly skoro během jednoho měsíce, protože si myji nyní vlasy častěji, díky větším odrostů melírů a také jsem zjistila, že opravdu mi nestačí na vlasy 2x menší množství. Abych umyla celé délky, je ho potřeba krapet více, navíc jsem s ním nešetřila se přiznám. Tak moc mi seděl. 


Ovšem, ovšem ☺, šampon Avon z řady Advance, kterou mám velmi ráda a vždy mi jejich vlasové produkty sedly, tak ani tento není výjimkou. 

Tento šampon má výhodu v tom, že je ve velkém XXL balení, stál také zlomek ceny, co produkty z drogérie a jeho mycí schopnosti jsou parádní. 
Říkám parádní a tím myslím parádní. Má hustější krémovou konzistenci, naprosto mega pění, jestli jsem psala, že šampon Cien vykouzlí bohatou a příjemnou pěnu, tak tento je ještě lepší. 

Vlasy umyje, nezatíží, nevysušuje, také moc krásně voní, trochu výrazněji než Cien, což mě ale vyhovuje.
 A co je na něm TOP, proč jej vlastně sem zařazuji je to, že mi na vlasech vykouzlí objem a vzdušnost vlasů. 
Když si vlasy vysuším fénem, což nyní dělávám častěji, jelikož už mi vlasy sami o sobě nestihnou tak dobře proschnout, tak i bez použití katráče mám pěkný objem. 
No a když mi vlasy naopak uschnou sami, doma, vlní se mi a tento šampon snad podporuje pěkné vlnky, loky a zakroucení. No a v neposlední řadě, vlasy jsou mnohem lesklejší. 
Velké balení (700 ml) mě vyšlo na cca 80-95,- Kč a i kdyby stálo jednou tolik, tak bych si jej pořídila, jelikož jsem s jeho účinky velmi spokojená a i kolegyně mi chválila vlasy. 




A jaké produkty na vlasy nyní používáš Ty?? Volíš spíš drogérku, nebo speciální péčí?

Moc děkuji za Tvůj čas, který jsi strávila nad tímto článkem. 

Přeji krásný a pohodový dnešní den. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


8 komentářů:

  1. Od Cien som už skúšala nejakú kozmetiku a bola som spokojná, stojí máličko a dobre poslúži :) Musím sa najbližšie pozrieť na tento šampón :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám nyní i novější masku na vlasy a je naprosto skvělá, mohu doporučit. ☺♥

      Vymazat
  2. Avon som už roky nemala, ale pozriem sa po tom ružovom šampóne u nás v Lidli. Pekný víkend, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tento šampon od Avonu, celá řada mi moc vyhovuje. ♥ Krásný pondělok přeji!!

      Vymazat
  3. Já asi žádný oblíbený šampon nemám. Dost používám šampony od YR, které buď mám jako dárek k nákupu nebo je přihodím k nákupu, abych měla dopravu zdarma. A mám myslím výrazně menší spotřebu než ty, šampon mi vystačí tak na dva měsíce. Preferuju menší balení (těch 300 ml), protože se mi s nimi lépe manipuluje.
    A koukám, že máš nový "look" blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jj mám nový look blogu, trochu jsem se v tom vrtala, ale pořád to není ono, jak bych si představovala.... Krásný večer přeji.

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, já jedu tak 80% drogérie 20% sem tam něco lepšího. Teďka s vlasy dost bojuju začaly se mi šíleně mastit,že bych je potřebovala mýt každý den, ale držím se na intervalu obden ač teda zuby nehty za společnosti suchého šamponu. Z té Avon řady mám masku na vlasy, ale teď jí moc nepoužívám i tak mám vlasy hned mastné, ještě na to dát masku.

    OdpovědětVymazat
  5. Sabi, všem se nějak více nyní mastí vlasy 👼🏻. Budu zkoušet Březový šampon, jsem zvědavá. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze Isana shower time

AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný dnešní den.  K Isaně se nyní dostanu častěji, nežli k Balee, protože do DMka téměř napáchnu, chjo....