neděle 11. prosince 2022

#ShoppingTime No. 63

AHOJ, AHOJ,
přeji krásnou již třetí adventní neděli, a vítám Tě u dalších nákupů, které začínám Lidlem a jejich Argus nealko pivem s příchutí malina, které mi asi chutná nejvíc. 
Dalšími potravinami je červené zelí, které kupuji v Levných potravinách a je naprosto skvělé. Rama smetana na vaření, se právě hodí na vaření, např do smetanových omáček. 

Pro velký úspěch jsem červenou čočku, která se nemusí namáčet a je vařená běham pár minutek, navíc chutná naprosto skvěle a prakticky nenadýmá. Určitě doporučuji. 
V Lidlu jsem objevila instantní polévky do šálku a nebyly špatné, ale ty z Alberta mi chutnají více. 
Jogurty, bez těch se prakticky neobejde žádný můj nákup. 
V DMku jsem objevila novou - zimní limitku Bavlník & Mandle, kdy nyní je celá řada plus varianta s třešní, což ovšem nebylo, když jsem tento sprcháč pořizovala já. No a než jsem se dostala k sepsání článku, týden to trvalo. 
Dermacol uvedl, nebo já nevím, kdy tuto variantu sprcháče uvedl, ale já jej objevila až nyní. Musela jsem, prostě jsem musela si ho pořídit. Já mám prostě pro Aromaritual sprcháče slabost, pořizuji od jejího začátku. 

U Vietnamců někde v Košířích tuším jsem objevila tyto mentolové bonbony, ovšem s příchutí citronu, které jsem ještě neviděla. Velmi dobře chutnají, jsou slabší, ale to mi nevadí. 

Ještě od M. jsem dostala paletku očních stínů z Actionu, je velká a vypadá povedeně. Již nějaké líčidla z Actionu mám a jsou fajn, i proto jsem ji dala do již uskutečněné Giveaway. ☺

Dovezl mi i  modrou variantu gelového pera Mitsubishi 

No a objednala jsem si triko DM, ovšem netuším proč ve velikosti XL, zřejmě jsem si toho nevšimla a zaměřila se pouze na provedení = obrázek. 

Na koncert, nebo na nějakou party jsem plně vybavena. 🖤 Vybaveni...

V Levných potravinách jsem pořídila nakládaný rakouský chřest, který byl opravdu výtečný, bohužel znovu jsem ho tam neviděla. Škoda, poradila jsem si i s konzervou bez otvíráku, nožem jsem to taky zvládla. 
Salko jsem tam ulovila za zvýhodněnou cenu a "naposledy" pořídila M. zlatý REd Bull. 
Sýr na grilování, tento byl lehce chuťově rýraznější, takový až zrající, moc dobrý, na pánev, na gril či do mikrovlnky se hodí. No a jejich zelí, je prostě znamenité. 
V DMku jsem si udělala ještě před stěhování radost a pořídila si sérum a sedmidenní set - Wellness kúru. 
Začnu právě jí. Tato kúra je ve skleněných lahvičkách, o které jsem se bohužel nešika já 2x řízla a vyjde na 99,- Kč. Ještě mají jednu verzi s liftyngovým efektem. Tu jsem si měla pořídit, no možná příště. Bude recenze : ). 
140,- Kč stojí sérum s kyselinou hyaluronovou, které je velmi chálené a i proto jsem si jej pořídila, však zatím nezkoušela. 
V Delmartu jsem pořídila tři menší čokolády, čokoládové tyčinky, jako dárek a samozřejmě jsem jedné neodolala a variantu se slaným karamelem ochutnala a je naprosto FANTASTICKÁ. Opravdu skvělá čokoláda. 
Mix sušenek jsem v Levných potravinách vzala pro kolegyně a kamarády z AA, když jsem měla svátek. 
Ochutnala jsem tam i toto 500ml balení ledového čaje, který je taky velmi dobrý, kdy si ho chválil i kamarád, kterému jsem ho pořídila. 
Tyto sušenky - takový velký mix jsem právě brala pro kamarády z AA a samotné mi velmi chutnal, prostě sušenky, to je moje. ♥

To byly mé poslední nákupy, které jsem dopsala již na Střížkově. 

Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


6 komentářů:

  1. Eri, to jsou zase nákupy)))) Já vyhlásila víkend bez vaření. Vyrazili jsme do italské restaurace a bylo to))) Přeji krásnou třetí adventní večeři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, to byl strategický tah a skvělý nápad. Jistě jste si pochutnali 👍👍

      Vymazat
  2. Eriko, zaujaly mne oba sprcháče, ale asi si nechám zajít chuť, protože mám jiných ještě slušnou zásobu. A pak samozřejmě grilovací sýr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stano, sýry u mě stále vedou 👍, přeji hezký den ❄️

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, to je zase krásná všehochuť. Ten zázvorový sprcháč vidím prvně, já si pamatuju jedno léto, co jsem byla ještě puberťačka mamka někde v akci koupila snad deset těch sprcháčů a zkusily jsme tehdy všecky vůně, no byla to paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, já na něj narazila právě taky úplně náhodou, vůbec nemají reklamu, přitom tato řada je jejich top, alespon tedy za mě. Měj krásný den. ☺☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...