úterý 6. prosince 2022

#VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE - GIVEAWAY... 🥳💄👏

 


AHOJ,AHOJ,
přeji krásné úterý. Ani nevíte, jak VELKOU RADOST, jste mi touto soutěží, respektive účastí v ní udělali. 👏💄🥳🤗
Blog je mým prostorem, mou zálibou a nadšením se pro mne kosmetika stala. Odkládám si zde své lifestylové články s životními peripetiemi, radostmi, výročími a třeba osmými narozeninami blogu, což byla tak trochu tato giveaway. 

Jak jsem zmiňovala, zapojilo se vás opravdu hodně, k mé velké radosti. Proto jsem tentokrát k losování volila app. Random number generator, který věřím, že spravedlivě určil výherce s č. 46 a tím je komentář Markét Kopečkové z jejího IG, které tímto velice GRATULUJI. 




Označuji zde na blogu, zároveň i na IG. Markét budu kontaktovat a domluvíme se na zaslání balíčku s výhrou. Malé překvapení jsem již do boxíku připravila. 


Doufám, že kosmetičtí a i jinak zaměření nadšenci, budou i nadále tvořit tak fajn / silnou komunitu. 

Ještě jednou vám moc děkuji a přeji krásné adventní dny. 

Mějte prima den. 

pa E.



Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým 

přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉


1 komentář:

  1. Gratuluji výherkyni.
    Podle čísla byla účast velká, což svědčí o tom, že tě hodně lidí, takže vlastně gratuju i tobě, Eriko :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...