čtvrtek 20. srpna 2015

Balea Luxury Red Love

 

AHOJ, AHOJ,

 
Doufám, že se máte dobře a že máte pěkný den.

 
Ráda bych Vám dnes představila pěnu do koupele od DM Balea z nové řady LUXURY. Tato pěna se jmenuje RED LOVE.

 
Tato pěna má vskutku krásné balení, takové opravdu luxusnějšího rázu.
 
Voní po kokosu a broskvi, ale já z toho více cítím broskev než-li ten kokos.
 
Vůně je to velice příjemná, taková nenásilná,  krásně pění a pokožku nevysušuje.
 

 
Balení obsahuje 500ml produktu.

 
Produkt je skutečně krásně červený.

 
Musím říct, že tato pěna mě opravdu oslovila, ještě mají zlatou s vůní orientálního koření a pačuli, ale ta vůně na  mě byla příliš silná.

 
Pěny Balea mám obecně moc ráda.
 
A co VY?? Máte pěny do koupele také rádi a máte nějakého svého favorita??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...