pátek 21. srpna 2015

Flormar..............nákupy Metropole Zličín

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u nového článku.
 
 Doufám, že se máte dobře a že máte pohodový den.
 
:-)
 
 
 
Nedávno jsem navštívila OC Metropole Zličín a tam jsem neodolala  kosmetickému stánku značky FLORMAR a z široké nabídky jsem si odnesla pár produktů.
 
 
Takovýto ostrůvek plný kosmetiky můžete v Metropoli Zličín potkat.
 

 
Ve slevě jsem si vzala tuto kvatro paletku očních stínů.



Balení je takové klasické, ale pro mě je mnohem důležitější samotný produkt.
 
Slečny prodavačky jsem se ptala na výdrž stínů, která mi je doporučila.
 

 
Paletka se mi moc líbí, takové pěkné teplé barvičky, které jistě využiji zvláště na podzim.

 
Tak i já mám vajíčkový balzámek.

 
Vzala jsem si ho s vůní jablka.

 
Prostě jsem mu nemohla odolat.

 
Pořídila jsem i tři produkty na nehty.

 
Bezbarvý top coat, který mi byl slečnou prodavačkou velmi doporučen.

 
Tento produkt slibuje diamantový lesk a ochrannou vrstvu, inu uvidíme.

 
Pěkné je balení a i papírový letáček.

 
No je léto a jaké by to bylo léto bez bílého matného laku, tak jsem si ho vybrala.

 
Ještě jsem laky nezkoušela, jen na papír, kde vypadají opravdu dobře.

 
Tato fialovo-vínová barvička mě opravdu zaujala, tak jsem ji tam nemohla nechat, navíc tento lak byl v akci 3+1 zdarma.

 
Stále nemohu sehnat dobrou konturovací tužku.

 
Tento druhý nejsvětlejší odstín mi přišel, že by mi mohl sednout, zkoušela jsem jen na ruku, ale slečna prodavačka mě dokonce vyzvala, že bych si tester mohla vyzkoušet přímo na rty - což mě docela dost překvapilo, s díky jsme odmítla. :-(

 
Barvička je to taková krásná nude - moje rty, ale lepší.

 
Tužka je příjemně pigmentovaná a měkká.

 
Tady Vám ukazuji vzorek rtěnky, nad kterou jsem uvažovala.
Na fotce vypadá méně výrazná, než ve skutečnosti, ale doslova a do písmene to byl byla tmavě fialová matná. Ideální na podzim.

 
Moc se mi líbila, ale nebyla jsem si jistá, jestli bych si na ni troufla. No třeba příště.

 
V Albertu, kam jsme šli pro kočkolit pro naší kočičku jsem objevila poměrně dost prázdný stojan Essence.

 
Tohoto matujícího bronzujícího pudru jsem si nikdy nevšila a hned mě zaujal.

 
Má pěknou letní barvičku, zdá se, že mi bude nyní v létě sedět. V létě nepoužívám make-up ani bb krém, prostě jen pudr.

 
A krásně voní po kokosu je to prostě takový letní produkt. :-)

 
Tak, to byly moje nákupy kosmetiky.
 
Máte také nějaké produkty od značky Flormar??
 
Krásný den mějte.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...