čtvrtek 13. srpna 2015

Super sprchový gel s mořskou solí

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku a musím hned na začátek konstatovat, že tento produkt od značky Palmolive mě skutečně dostal a to v pozitivním slova smyslu.

 
Sprcháče od této značky si nekupuji příliš často, ale když už si ho pořídím, musím říct, že jsem s nimi nadmíru spokojena.

 
Má příjemnou gelovou konzistenci,  barvička je také parádní, blankytně modrá, skutečně jako moře.
Krásně svěže voní po minerálech a trochu v něm cítím i to moře.
Obsahuje droboulinkaté částečky mořské soli, které se ihned po nanesení rozpustí a pleť zanechají nádherně hedvábnou, vláčnou a voňavou.
Navíc parádně pění.
Nemusíte se bát, že částečky mořské soli jsou nevhodné k mytí po opalování, kdy je pokožka citlivější. Sama jsem si to vyzkoušela :-).

 
Tento sprcháč opravdu vřele  DOPORUČUJI  primárně na letní období.
 
A jak se stavíte Vy k produktům od značky Palmolive?? Máte je také rádi??
 
 
Budu se těšit na Vaše reakce.
 
Krásný den mějte.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...