pátek 14. srpna 2015

TAG Liebster award


 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a ničím rušený den.
 
Již jsem tady na svém blogu pár Tagů měla, ale ještě mě nikdo nenominoval.
 
Nominovala mě PRIMADONNA
a tímto jí velice děkuji.
Byla jsem zaskočena a mooooc mile potěšena.
 
 

 
 
 
 
Mám vysvětlit, co to vlastně Liebster award Tag je, musím říct, že jsem toto niky před tím neslyšela, takže jsem se nechala inspirovat Primadonnou.
 
Liebster award je TAG pravděpodobně vzniknuvší v Německu a znamenající něco jako milovaný, nejdražší atd., je TAG na způsobu řetězového dopisu (nebo emailu nebo watsapp zprávy). Takový ten jak ho musíte poslat 10 lidem do 10 vteřin, jinak vám na hlavu spadne piáno a shoří vaše kočky.
 

zdroj


 


11 faktů o mne:


  1. Je mi třicet jedna let a narodila jsem se na Kladně.

  2. Jsem již pátým rokem šťastně vdaná.

  3. Děti nemám, ale máme kočičku mourka, která se jmenuje Izinka.

  4. Již deset let bydlím se svým manželem v Praze 5, kterou mám velice ráda.

  5. K blogování mě přimělo sledování YT videí. Bloguji od 4/10/2014.

  6. Nejím banány, papriku a vnitřnosti.

  7. Miluji výtvarné umění a nejvíce mám ráda Gustava Klimta a Leonarda da Vinciho.

  8. Kdybych měla žít jinde než v Praze, tak bych si vybrala Kodaň.

  9. Od svých 21 let kouřím cigarety :-(.

  10. Nejoblíbenější roční období je podzim - babí léto.

  11. Jsem členkou SZ.

 

 

Otázky od Primadonny:

1. Dostala jsi někdy opravdový řetězový dopis?

Určitě ano, jak v elektronické podobě tak i v papírové, dřív se toto posílalo a dodržovalo více než nyní.

2. Čím hřešíš?

Cigaretami.

3. Kočka nebo pes?

Vzhledem k tomu, že "bydlím u své kočky", tak jistě kočička, naše milovaná Izinka.





4. Nejvtipnější letní historka?

Kamarád byl na kosmetice - ano i pánové o sebe dbají a paní mu říká, tak a teď na závěr Vám udělám takový vylepšováček, který dělám i panu Jiřímu Krampolovi. Kamarádovi, který je plavovlasý nabarvila obočí na černo a on když to zjistil, tak málem vylétl z kůže a vypadal jako pinokio. Všichni se mu velice a dlouho smáli.




 

5. Jaký je tvůj tajný životní sen?

Vystudovat dějiny výtvarného umění..

6. Proč jsi se dala na blogování?

Loni v létě, když jsem byla kvůli zdravotním komplikacím doma, tak jsem na doporučení několika známých začala sledovat YT videa a tolik mě to nadchlo, že jsem si 4/10/2014 založila blog.


7. Jak vzniklo jméno tvého blogu a tvá přezdívka?

Můj nejoblíbenější obraz, tuto přezdívku používám poměrně často a ráda.

8. Co nejvíc na blogování nesnášíš?

Zbytečné a pichlavé komentáře a hloupost lidí.

9. Jak by tě jedním slovem popsali tvojí přátelé?

Hodná.

10. Co máš právě teď po levé ruce?

Bylinkový čaj a sklenici s vodou.

11. Jaké nejlepší jídlo jsi kdy v životě ochutnala?

Přeci to od mojí maminky a potom bych velice vychválila restauraci U Modré kachničky.


 

Co musí nominované blogerky udělat?

1. Vysvětlit, co je to Liebster award
2. Poděkovat za nominaci
3. Napsat 11 různých faktů o sobě
4. Zodpovědět na určených 11 otázek
5. Vymyslet 11 vlastních otázek pro další nominované
6. Vybrat několik blogů, které si zaslouží nominaci na Liebster award (myslím, že 11 není nutné, ve zdroji výše jsem se dočetla, že je to většinou od 5 do 11 blogů)
7. Oznámit vybraným blogům, že byly nominovány
8. A samozřejmě se odměnit obrázkem Liebster award a umístit ho do článku, nebo kamkoli na blog podle libosti :)
     

 
 
 

Moje otázky:

 
  1. Proč a kdy jsi začala blogovat?
  2. Jaké máš plány s blogem do budoucna?
  3. Tvůj největší kulturní zážitek?
  4. Moře nebo bazén?
  5. Máš nějaké domácí zvíře?
  6. Nejoblíbenější kosmetický produkt?
  7. Vysněné zaměstnání?
  8. Zajímáš se o celkové dění ve státě či ve světě?
  9. Nejoblíbenější bloggerka či YT?
  10. Nejoblíbenější drogerie?
  11. Apple nebo Android?
 
 
 
 

 
 

Nominuji:

  1. Verunku Life with Sandra Verča
  2. Alču z kanálu Alice in Wonderland CZAlča.
  3. Zuzku z blogu Zuzz make-up Zuzka.
  4. Radku z blogu Měj se ráda Radka.
  5. Adulik Sun Adulik Sun.
  6. Sweet Elis Sweet Elis. 
  7. Lenku z blogu U Sedmikrásky U Sedmikrásky.
 
 Tak a to byly moje nominantky.
 
Budu moc ráda, když se zapojí :-)
 
 
Doufám, že se Vám můj Tag liegster award líbil a přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...