pondělí 2. listopadu 2015

Halloween party aneb, jak jsme dlabali dýni :-úú .. dýnobraní :-)

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude více než tématický.
 
V sobotu 31. 11. 2015 se u nás v parku Klamovka uskutečnila Halloweenská party, nejen pro děti.
 
Již v loni jsem se společného vydlabávání zúčastnila.

 
Procházka parkem byla opravdu moc příjemná.

 
Listy stromu Gingo.


 
Miluji babí léto.




Restaurace byla tématicky vyzdobena.
 



Nechyběla ani smrtka.
 

 
Za 99Kč jste si pořídili dýni dle svého výběru a potřebné náčiní.
 


 
My jsme si vybrali takovou střední.



A začalo se řezat a vydlabávat, musím podotknout, že vše jsme dělali s manželem napůl.




 
Dýni jsem dlabala celkem potřetí, také je to na tom znát...v konkurenci bych neobstála.


 
Velice mile mě překvapilo, že se manžel zapojil. :-))


 
Dlabal úsměv.

 
Zapálení se nedá upřít.

 
Dýně na výstavce, kde se soutěžilo o tři nejpovedenější dýně.


 
Uvnitř byl připraven zajímavý program, převážně pro dítka.





Voalá naše dýně.
 




 
Pavučina se mi moc nepovedla, ale co se dá dělat. Nám se naše dílo líbí.


 
Tady je výstavka dýní, které šly do soutěže.

 
Všechny byly moc povedené.

 
Tato se nám líbila nejvíce.

 
Naše nesmí chybět.


 
Svítící dýně.


 
Toto obnáší opravdovou zručnost.



A také jsme dostali i škrabošku :-))



 
Nechci se tady bavit o tomto svátku, my držíme samozřejmě Dušičky - svátek Zesnulých, který je 2. 11., ale do dlabání dýní se rádi zapojíme.
 
A jak to máte Vy??
 
Máte také rádi podzimní výzdobu??
 
Dýni jsme umístili na balkon mezi truhlíky, ale nám nezplesnivěla, jak se nám to stalo v loňském roce.
 
 
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...