neděle 1. listopadu 2015

Nejlepší peeling, jaký jsem kdy zkusila.

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Krásný den Vám přeji.
Dnes se podíváme na můj nový peeling od značky The Body Shop.
Tento peeling mě naprosto nadchnul.

 
Peeling jsem měla v mé krásné kokosové sadě a obsahuje 50ml produktu.
Naprosto nádherně voní po pravém kokosu, bez takových těch chemických přísad.
Pro někoho by to mohlo být příliš, ale pro mě, jako milovnici kokosu je to doslova slast.

 
Tento peeling je krásně jemný, ale velice účinný, krémový a není příliš hutný, takový akorát.
Nádherně obrousí jak tělo, ruce, ale dá se krásně použít i na obličej, kde ho využívám nejvíce.

 
Jak jsem zmiňovala, konzistence naprosto parádní a právě nyní v chladnějším počasí ráda o svou pleť pečuji ještě více. Šupinkám a suchým místům na obličeji se asi nikdo z nás nevyhne a právě tento peeling si s nimi báječně poradí.

 
Vidíte, že částečky jsou krásně jemňoučkaté a pokožku krásně obrousí a zjemní.
Používám dle potřeby cca 2x do týdne.

 
Balení klasické pro tuto kosmetickou značku.
 
A co Vy máte rádi kokosovou vůni??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...