čtvrtek 12. listopadu 2015

Nákupy v drogerii Rossmann

 
 

 AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u nového nákupového článku, který bude celý v režii drogerie Rossmann.
 
Ano po delší době jsem tam zavítala a vzala ho doslova úprkem.
 
 
 
 
Pořídila jsem si spousty produktů, njn. docela jsem se rozjela.

 
Delší dobu jsem chtěl ozkoušet značku Isana a proto jsem si vzala tyto dva sprchové gely.

 
Prostě mě dostal ten příjemný dětský motiv a byl ve slevě.

 
Jedná se tedy o krémový sprchový gel ptáček. Líbí se mi obzvlášt obal.

 
Další sprchový gel je podobného charakteru, moc se mi líbilo balení.


 
Jde tedy o sprchový gel sněžný anděl, evidentně to evokují na obalu ty křídla.

 
Alterra je také značka zmíněné drogérky a netušila jsem, že dělají i tak úžasné peelingy.
 
 

 
No nebyla bych to já, kdybych si nepořídila nic, co obsahuje kokos, toto je tělový peeling s vůní papáji a kokosu.


 
Synergen, to je ovšem pro mě pojem, na doporučení několika blogerek.
A proto jsem si vybrala peeling, který navíc potřebuji.
Jedná se o peeling pro smíšenou pleť.





Balení a obal Isana šamponů mě zaujaly.
Jedná se  tedy o oživující šampon.
 
No uvidíme, jaký bude.
 
 

 
Super kauf, tyto vlhčené odličovací ubrousky mě stály cca 20Kč. No prostě pecka.

 
Tělové mléko Dermacol jsem měla snad jednou a ve slevě jsem si proto pořídila i toto příjemné. Kokosově a ananasově vonící.

 
O těchto pleťových maskách se napsalo tolik, že jsem také podlehla a musela jsem si ji pořídit.
 

 
Tento korektor jsem si chtěla již dlouhou dobu pořídit, ale pořád jsem neměla tu možnost, až nyní a musím říct, že je opravdu super a dobře se dá zapracovat, ale není příliš vhodný na pupínky, tam nevydrží, jak krytí.

 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu.

 
Tato mini paletka pro mě byla novinkou.


 
Essence smokey eys set.
Po vyzkoušení je to super pigmentace a na víčku s bází vydrží celý den, takže super.

 
S tímto se dá vytvořit super rychlé líčení jak na běžný den, tak i na večerní party.

 
No tak tady musím říct wau.
Tato tvářenka má tak úžasnou barvu a i pigmentaci, jako tvářenky proflláknuté od narsu či benefitu.



Je prostě krásná a na lících vypadá ještě lépe.
 

 
Jde  o odstín Defining blush 080.



Makeup rveolutin london mě dostal svojí super paletkou.
 
 
Prostě jsem ji musela mít.
 


Posudte sami.

 
Super stíny a bronzer, rozjasnovač a tvářenka. No kdo by to nebral.
 





Krásné balení a super pigmentace.



 
Jo a navíc v dalších nech drogerie Rossmann nabízí super akce.

 
Tak to byly moje rozmařilé nákupy.
Co na moje úlovky říkáte.



Budu ráda za Vaše komentáře.
 
Jinak Vám přeji pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...