pátek 13. listopadu 2015

Sleek super cestovní paletka :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 opět Vás vítám u mého dalšího článku na téma Sleek.
Tuto super paletku jsem si pořídila na mém podzimním nákupu a návštěvě na Interbeauty.

 
Jedná se o paletku Dancing til dusk 027, která obsahuje dvě tvářenky, dva matné stíny a dva stíny se šimerem.

 
 
Je velice dobře rozložená na každodenní líčení, tak na večerní výraznější líčení, v čemž vidím obrovskou výhodu.

 
Součástí paletky je i štěteček a aplikátorek.

 
Nyní vidíte swatch dolních stínů, opět super pigmentace.
Paletku zkouším a musím říct, že se mi se stíny pracuje velice dobře a na víčku vydrží celý den.

 
Tento swatch je z vrchních stínů.



 
No a nakonec super pigmentované, jak to u této značky bývá i obě tvářenky.

 
Líbí se mi složení a i cena.
Musím říct, že opět na cestování je tato paletka super.
Nějak jsem se do cestovních paletek či stínů dala :-).

 
 
No a co Vy, máte rádi Sleek produkty??
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...