sobota 14. listopadu 2015

Regulátor vlasového růstu

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás opět u recenze.
Nyní je to o regulátoru vlasového růstu.
Ptáte se proč jsem si takový druh výrobku pořídila?
Odpověd je jasná, protože mám krátké vlasy, které si nechávám dorůstat a proto bych byla ráda, aby mi nějaký produkt růst podpořil.

 
Jedná se tedy o produkt BIOAQUANOL  pro každodenní použití.
Jedná se o takovou vodičku, která má dopomoct růstu vlasů.
Pořídila mi ho moje kolegyně v lékárně, dokonce ho museli objednat a 250ml mě vyšlo na 199Kč.

 
Nanáším ho poctivě 2x denně, tak, že si ho nastříkám do dlaně a pak jemně vmasíruji.
Vodička docela nevoní a také vlasy docela mastí, takže si vlasy nyní myji denně.
Vlasy jsi příjemně jemné, přijde mi, že jsou více husté, posílené a délka je lepší, ale zatím ho používám pouhý měsíc, uvidíme, jak to bude do budoucna.

 
Za sebe musím říct pro tento produkt ANO, ale samozřejmě téměř dva měsíce používání není nic moc. Ale přijde mi, že vlasy rostou rychleji :-)
 
Pokud znáte nějaké super produkty na podporu růstu vlasů, tak sem s nimi.
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...