pondělí 30. listopadu 2015

Vypotřebováno POOSMNÁCTÉ :-))


AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dalšího dílu s vypotřebovanými produkty.

Dnes je to již poosumnácté. :-)) Mám tady toho opět spousty, tak se na to hned vrhnu.



  • Začnu u vlasové kosmetiky, Balea vanilkový lak na vlasy byl dobře, pěkně vlasy zafixoval.



  • Garnier šampon na vlasy byl moc prima, krásně pěnil a vlasy dobře umyl a zregeneroval, byly poté krásně jemné a lesklejší.




  • Tělový krém Balea z limitované edice s brusinkou byl super, byl velice příjemný, dobře se roztíral, krásně se vstřebával a parádně hydratoval, naprosto parádní pro zimní či podzimní období.



  • Tělový olejový sprej Avon byl velice praktický, dobře se aplikoval, střička byla praktická a příjemně jemně květinově voněl.




  • Denní i noční krém Cien byly naprosto báječné. Krásně hydratovaly, pokožku zanechávaly zhydratovanou, vyživenou a jemnou. Mohu jen doporučit.



  • Pleťový krém Bione s vůní levandule byl také dobrý, ale byl takový lehký, asi je vhodný pro mastnější pleť a ideální pro letní období, ale nebyl vůbec špatný.





  • Slupovací maska Avon planet spa byla opravdu parádní. Obsahovala extrak z černého kaviáru a dobře se nanášela, dobře zasychala a krásně se sundavala, pleť zanechávala jemnou a vyhlazenou.

  • Odličovač očí od Avonu mám velice ráda a kupuji si ho stále dokola.



  • Pěny do koupele Balea mám obecně moc ráda a tato mě doslova nadchla. Voní po jehličí a po bylinkách, ideální pro zimní období.



  • Tělový deodorant s vůní kokosu od Balea mě nenadchnul. Funkci deodorantu vůbec nezastával, ale příjemně voněl.





  • Olejový peeling Balea s citronovou trávou a mořskou solí byl naprosto báječný, krásně obrousil a parádně zhydratoval.



  • Koupelová sůl od značky Bione s vůní medu a minerály z Mrtvého moře byla naprosto fantastická, rozhodně si nějakou další od této značky brzy pořídím.





  • Měsíčková mast byla prima, sice nebyla tak dobrá, jako ta, kterou si můžete pořídit v lékárně, ale svou funkci splnila.



  • Gel na holení s vůní grepu byl prima, krásně splnil svou funkci k pokožce byl jemný a nedráždivý.




  • Sprchový gel s vůní kokosu od Balea byl velice hustý, měl blankytně modrou barvu a obsahoval malilinkato třpytek a krásně pěnil a parádně voněl.



  • Sprchový gel Avon byl spíš takový vánoční a příjemně jemně leč malinko sladce voněl, dobře pěnil a měl malinko tužší konzistenci.





  • Tělový krém do sprchy Balea byl prima, sice byl docela dost hutný a na sprchování ne zcela optimální, ale za to naprosto parádně hydratoval a skutečně nebylo potřeba používat tělový krém.

  • Sprchový gel Balea z limitované edice k výročí 20ti let byl prima, ale asi bych si ho znovu nepořídila. 



  • Balzámek na rty od Yves Rocher s vůní maliny byl prima a ráda jsem ho používala, malinko zabarvoval.



  • Odlakovač Ebelin mám velice ráda a kupuji si ho stále dokola.




  • Tentokrát jsem se činila a mám tady celkem pět vosků, je vidět, že začalo chladnější období a vosky pálím více.




  • Amber Moon byl velice příjemný vosk, který dlouho vydržel vonět a voněl tak příjemně přírodně.




  • Egyptian musk vosk byl lehce intenzivnější, ale krásně provoněl větší prostor a voněl lehce sladce, ale s příměsí příjemného koření.




  • Winter Glow je vůně, která je určena na chladné až mrazivé období, příjemně lehce voní, cítíte v něm čistotu a lehký přídavek svěžesti a čistoty.




  • Fireside Treats je vosk, který je novinkou, ale čekala jsem od něj asi víc. Voní docela sladce a je docela málo intenzivní, čekala jsem asi něco jiného.




  • Waikiki melon je svěží ovocná a moc příjemná vůně, tímto voskem nic nezkazíte, myslím si, že jako dárek ideální.




  • Vypotřebovala jsem i deodorant na toaletu a také tekuté mýdlo na ruce s vůní papáji.




  • Vlhčené ubrousky a aviváž tady nemohou chybět.




  • Bavlněné odličovací ubrousky Ebelin jsou super, kapesníčky z kabelky a vatové uchoštoury.



Tak a to je vše, toto jsem za poslední dobu vypotřebovala.

Znáte nějaké produkty??

Krásný a pohodový den Vám přeji.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...