neděle 29. listopadu 2015

Co jsem si pořídila na dovolené

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku.
 
Jak jste si mohli na sociálních sítích všimnout byla jsem na dovolené u mooooooooře. :-))
 
Nyní Vám chci ukázat, co jsem si z dovolené přivezla.

 
Asi nejvíce Vás budou zajímat kabelky, tato kabelka - vše je samozřejmě napodobenina Longschamp je větší než ta, kterou již vlastním. Má příjemnou béžovou barvu a dobře se nosí. Líbí se mi právě tím, že je dosti objemná a vejde se do ní spousty věcí.

 
Ani já jsem neodolala a pořídila si kabelku Michael Kors.
Je taková větší, šedivá se zlatými doplňky.

 
Inu mě se velice líbí.



S novou šálou jsem také velice spokojená.
 

 
Lněné šatky s tradičním dekorem arabských států budou dobré na léto  nebo třeba k legínám. Mám velikost S, ale neuškodily by malinko v pase zabrat. Zauvažuji o tom.

 
Jako dárek jsme přivezli sladkou halvu.

 
Nesmí chybět ani můj oblíbený ibiškový čaj.





Sada koření pro maminku.
 

 
Tyto náramky jsme si s manželem koupili hned první den a nosili jsme je tam - jedná se o náramky se znamením zvěrokruhu.

 
Toto jsme si nechali udělat v místním stánku na pláži. Je to vyhotoveno z písku, ale techniku po mě prosím nechtějte.



A  nakonec sada brýlí. Brýle jsme si nedopatřením zapomněli doma, tak jsme si pořídili hned troje.
 

 
Přivezla jsem si toho více, ale část věcí jsem již podarovala a nestihla tak pro Vás vyfotit.
 

 
No a jaké dárky či upomínkové předměty si vozíte ze svých cest VY??
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...