úterý 12. ledna 2016

Moji milí :-)

 
 

MOJI MILÍ,

 
 Moc Vás zdravím u mého dnešního článečku.
 
Dnes jsem začala vyřazovat nějakou dekorativní kosmetiku, kterou nepoužívám, není prošlá, nic jí není, jen jí prostě již nepoužívám.
 
Napadlo mě, jestli byste neměli o tyto mé kousky zájem?
 
Nafotila bych to a kdyby byl zájem poslala bych Vám to za zcela symbolické ceny. :-))
 
Moji milí dejte mi prosím vědět, jestli byste měli o nějaké  mé kousky zájem.
 
Samozřejmostí je, že bych všechnu kosmetiku vydesinfikovala.
 
 

 
Předem děkuji za Vaše komentáře.
 
Přeji krásný a pohodový večer. :-))
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...