úterý 12. ledna 2016

Zapomenuté menší předvánoční nákupíčky :-))

 

AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u dnešního článečku, který bude o menších nákupech v předvánočním čase.
 
Vrhneme se na to.

 
V DM drogerii jsem si pořídila tento set stuh s vánočním motivem, stuhy jsou příjemné, dají se nakroutit a krásně se váží.

 
Neodolala jsem ani této pleťové masce s malinou a vanilkou.

 
Tato maska je na dvě použití, měla by pokožku krásně hydratovat a také chránit před podrážděním.

 
Šla jsem okolo mé oblíbené květinky a vzala jsem si nějaké vosky na svátky, abych měla co pálit.

 
Tento vosk Spide Orange voní nádherně po pomerančích a jemňoulince po koření. Velice příjemná vůně.

 
Sugered Apple je příjemná zimní vůně, nějak si tu zimu musíme navodit, když je venku jarní počasí.

 
Vosk Christmas Cookie navodí u nás doma pocit čerstvě upečeného cukroví. Cukroví péct nebudu jen vánočku.


 
Vosk Candy Cane Lane je typická vánoční vůně a je malinko intenzivnější.
 

 
Tak to byly moje rychlé předvánoční nákupíky.
 
Také se těšíte na svátky a na cukroví a na salát??
Čemu dáváte přednost?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...