neděle 17. července 2016

Další pokračování a tak si žiju :-))



AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je ze série "jak si žiju", moc mě těší, že jste si tento formát oblíbili.
Opět tady máme jeden víkend.



O víkendu jsme v sobotu relaxovali, vařili, prali. žehlili a uklízeli a naše Iza na to vše dohlížela.


A samozřejmě také řádně odpočívala, jak se na kočičku sluší a patří.



Na neděli jsme si domluvili super akci s naším kamarádem od nás z Košíř z místní vinotéky, kde se schází skvělá a přátelská společnost. Pakliže by Vás zajímalo, jak "chodíme do vinotéky", tak dejte vědět a něco se pokusím sesmolit, nemyslete si, není to vůbec o chlastání, je to příjemné posezení u dobrého vína a dobrého jídla s kamarády a sousedy, je to velice příjemně strávený čas.


V neděli po obědě jsme se vydali do místního parku na Smíchově do Portheimky, kde je nově pianisimo.


Park je krásně zelený a přitahuje rozmanité návštěvníky.


Barokní usedlost Portheimka.


V barokní usedlosti sídlí cca půl rok úžasná kavárna Českavárna. Kavárna je velice příjemná, oblíbená a myslím si, že se za nedlouho stane i vyhlášenou.


Mají naprosto excelentní kávu, kterou si také sami praží, dobré domácí limonády, skvělé chlebíčky, dobré sypané čaje a také nemohu opomenout i velice kvalitní víno z Bzence.


Okurková limonáda, byla velice osvěžují.


Heřmánkový čaj s medem také přišel v hod.


A jsme u jádra pudla, náš kamarád pan architekt Dušan nám přišel zahrát na pianisono.


Tento pán je velice úžasný, je mu úctyhodných 87let, je velice vitální, plný humoru, zkušeností a mouder.
Celou tu dlouhou dobu, co jsme společně v neděli spolu strávili krásně hrál, nejenom nám a byl také několikrát potleskem oceněn.



Počasí nám vyšlo, tak jsme byli o to více rádi.


S panem Dušanem to rozhodně nebyl poslední krásný den. Již plánujeme další.


Můj muž si má s panem architektem stále co povídat...opět v živé debatě.


Kavárna má i příjemnou letní terásku, kde se dá báječně posedět, ale i uvnitř to stojí za to.


Domácí ručně dělané chlebíčky rozhodně stojí za to, vřele doporučuji.


No a aby to nebylo jen o nekosmetických záležitostech, tak jsem si odskočila vedle do OC Nový Smícho, své pravidelné sledovatelce Janičce pořídit na přání nějaké ty produkty z obchůdku The Body Shop.


Tyto tři produkty ve slevě stály 547Kč ano  není to málo, ale kdo zná tuto značku, tak moc dobře ví.


Ve slevě jsem jí vzala dva sprchové gely.


Tento je s vůní Passion fruit.


Druhý je mandarinkový, který ona moc chtěla, tak ho má. Balíček již poslán do Brna.


Opět ve slevě vyšel na krásných 119Kč.


No a produkt, kvůli kterému jsem tam šla je sorber.


Toto je sorbet s vůní mandarinky a byl opět ve slevě. :-))


Nedělní odpoledne jsem si náležitě užila.


A co Vy jste dělali o víkendu, jaké máte plány na další víkend??


Pan architekt se s mým mužem velice rád baví, převážně o pracovních věcech, kterým oba dva náležitě rozumí.


A co VY, jak trávíte své volné chvíle.

Pakliže by Vás zajímalo více o mém volném čase, tak dejte vědět a já ráda něco sepíši. Momentálně mě něco napadlo, ale je to takové složitější, tak nevím, jestli byste o měli zájem.

No nic, popřeji Vám krásný den.


papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...