středa 27. července 2016

Suchý šampon na vlasy Aussie :-)


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článečku a recenzi.
Tento suchý šampon Aussie Festival fresh jsem si nedávno koupila jako novinku v DM drogérii.
Šampon mě velice oslovil již při prvním použití.


Šampon nádherně květinově a svěže voní, dobře vlasy nadýchá, pohltí maz ve vlasech, nedělá v nich bílé mapy a krásně je nadzvedne.


Navíc má moc příjemné a veselé letní balení.


Balení obsahuje 180ml produktu a stálo mě okolo 90Kč, což mi přijde jako dobrá cena na to, že skutečně něco s vašimi mastnými vlasy udělá.


Praktická střička nesmí chybět, ještě jednou opakuji: KRÁSNĚ SVĚŽE VONÍ,  VAŠE VLASY ZANECHÁ ODMAŠTĚNÉ, NADÝCHANÉ A PLNÉ OBJEMU, NAVÍC NEZANECHÁVÁ BÍLÉ MAPY.


Inu, s tímto suchým šamponem jsem vážně velice spokojená a mohu Vám ho vřele doporučit.

Neváhejte a zkuste ho. Je to nyní novinka.

A co Vy, používáte suché šampony??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.


Přeji Vám krásný a pohodový den, moji milí.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...