neděle 24. července 2016

Vyhrála jsem v GA, aneb balíček pro Justýnku :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článečku, který bude takový rychlý a spíš takový informativní.
Vyhrála jsem v poslední době asi ve třech soutěžích, tu jednu výhru jsem Vám ani nestačila nafotit, neboť jsem jí hned rozdala kamarádkám, kterým udělá větší službu, ale tuto jsem se rozhodla uveřejnit a možná i tu druhou zveřejním.

Inu výhru jsem získala na kanále ZDE. A moc za ní velice děkuji.
Parádní bylo zabalení a i komunikace, opravdu holky moc chválím.



Tato výhra je velice specifická a já jí hnedle předám kamarádce, které se 8. června 2016 narodila holčička Justýnka. Jistě jí udělá velikou radost. Také s tím jsem do té soutěže šla. Podmínka byla napsat, co s výhrou udělám, no a jak jsem napsala, tak také udělám.



Výhra obsahovala super lahvičku na pití.


Plastový boxík na jídlo, nebo co to má být, sice píší milk powder box, ale je to na dětské asi kašičky či jejich papů.


Super bryndáček, který si myslím, že každé mámě se hodí.


A velikou zásobu dětské kosmetiky, krémíky, opalovací krém, proprietky na koupíní a tak.
No jistě bude Justnýnka spokojená s maminkou.

Navíc vše přišlo tak nádherně zabalené, radost pohledět.


A co Vy, zapojujete se také do GA??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...