sobota 23. července 2016

Tělová pěna :-)


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým bude taková moje malá recenze na tuto tělovou pěnu od značky Balea.
Jedná se o docela novinkový produkt, ale nevím, jestli to bude ve stálém sortimentu, nebo jestli je to jen letní limitovaná edice. Sice jsem na obalu nikde žádný nápis Limitovaná edice nenašla, ale kdo ví.




Jedná se tedy o tělovou pěnu v objemu 250 ml, která mě vyšla na cca 70Kč.
Obsahuje jojobový olej, olej z jadýrek hroznů.
Má krémovou texturu, která pečuje o pokožku a daruje jí cennou hydrataci a zanechává ji hebkou.


Produkt je bílý, nadýchaný a takový lehounký. Krásně svěže voní.
Textura je jemná, lehká, ale při tom krásně Vaši pleť zhydratuje a pokožku zanechá jemnou a vláčnou.


Jak říkám, je to skutečná pěna, nadýchaná a lehounká. Tento produkt se ideálně hodí pro letní dny, kdy krásně zhydratuje Vaši pokožku, ale přitom je velice lehký.


Balení je takové klasické - kulatá plastová krabička.


Za mě se DM Balea tento produkt skutečně povedl.
Dobrá hydratace, moc příjemná a jemná textura, parádní parfemace a dobrá roztíratelnost a i se docela rychle produkt vstřebává.
Navíc poměr cena kvalita je naprosto super.



A co Vy? Čím nyní hydratujete své tělo??
Budu moc ráda za nějaké tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den, moji milí.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...