sobota 27. srpna 2016

Cien Pure Aroma schower gel


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní hromadné recenze.
Jak jste si mohli všimnout, tak řetězec Lidl uvedl na svůj trh novou řadu sprchových gelů a také i tělových mlék.
Jsou velice podobné Dermacolu Aroma Rituals, ale mají jedno velké ale.
Pro mě jsou mnohem voňavější a konzistencí lepší a také lépe vypadají.


Tento je s vůní bobule, inu lesní a zahradní směs, tuto jsem používala jako první a bylo moc fajn, příjemně voněla, lehce po ovoci, krásně pěnila a dobře myla, navíc nevysušovala.


Jako druhý jsem začala testovat nebo spíše používat tento žlutý s vůní Pina Colady - tedy s vůní kokosu a ananasu.
Samotné produkty jsou zcela gelové a barvu mají dle vůně, tato byla žlutá.
Voněla trochu jinak než ananas a kokos, já v tom spíše cítila exotické ovoce a sladkou vůni, ale přes to je velice příjemný, voňavý, dobře pěnící a nevysušuje pokožku a zanechá ji velice příjemnou i bez následného použití mazadel.


Když bych to měla srovnat, tak za mě je jednička TŘEŠNĚ V JOGURTU, poté LESNÍ PLODY a následuje  PINA COLADA.

Ale všechny sprcháče za tu cenu rozhodně stojí za vyzkoušení.

Jsou mnohem lepší jak obalem, tak hlavně vůní a i konzistencí od Dermacolu, mě prostě produkty Dermacol málo kdy sednou, make-upy naprostá katastrofa, stíny také nic moc, rtěnky ujdou, neonovými lakami na nehty se mi trefily do vkusu, ale to je asi tak všechno, ba ne nesmí zapomenout do duo tvářenka s rozjasňovačem, to se podařilo.


No a tady je moje láska, pro tu se budu vracet, úžasná svěží vůně trpkých třešní s neutralizujícím jogurtem. Úžasná konzistence, výdrž vůně a také se mi moc líbí ten obal.  Jen si říkám, jestli není škoda, že těch sprcháčů mohli udělat více.



Navíc ten obal, sice je stejný, jako u Dermacolu, ale to se mohli poučit, není zcela praktický, vždy nejde vše vymačkat, ale to nevadí, trocha toho úsilí nezaškodí.
Jak říkám, tato svěží vůně třešní ideální na léto, ale i v zimě si ho jistě užiju, jen mě nyní mrzí, že jsem si jich nevzala více, ale asi nebude takový problém zajet znovu do Lidlu, sice ho máme z ruky, ale po cestě k našim.


A co Vy, už jste o těchto novinkách slyšeli, nebo jste je zkoušeli?
Budu ráda za Vaše tipy, které letní sprcháče máte rádi a které mi doporučíte.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...