pátek 26. srpna 2016

Vypotřebováno PODVAATŘIATŘICÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku a tím jsou opět spotřebované produkty.
Já vím, jsem asi podle někoho velký plýtval, ale já dost často a dost ráda produkty spotřebovávám.
Inu, nebudu to dále okecávat a jdeme na to. :-)



  • Bale šampon s mangem nebyl vůbec špatný, dobře umyl, krásně voněl a i skvěle pěnil. ZA MĚ 8,5/10.
  • Yves rocher šampon pro zářivý lesk byl moc prima, krásně pěnil, dobře vlasy vyživil, projasnil a byly takové upravené a neelektrizovaly, ZA MĚ 9,5/10.


  • Balea suchý šampon nebyl nic moc, dělal šílené bílé fleky, které se téměř nedaly rozčesat, za mě rozhodně nedoporučuji, 3/10.
  • Za to maska na vlasy od Avonu z řady Planet Spa byla moc super, více se dozvíte v samostatné recenzi ZDE, za mě tedy 9/10.


  • Pěna Balea s vůní papaya byla naprosto povedená, za málo peněz hodně muziky, krásně voněla a fakt mi evokovala léto, krásně pěnila a byla příjemná, ZA MĚ 8/10.
  • Sůl do koupele z Tesca byla dosti podprůměrná, špatně se rozpouštěla, měla velice velké a tvrdé částečky, byla sice příjemně růžová, ale nijak extra nevoněla, no spíš Vám tento produkt nemohu doporučit, ZA MĚ 4/10.


  • Novinkový sprchový gel z letošní limitované edice je prima, ale nijak extra mě nenadchnul, ZA MĚ 6,5/10.
  • Aroma ritual od Dermacolu umí suprové sprcháče, ale tento mezi ně rozhodně, alespoň za mě, nepatří, nevoní mi, ba naopak a já mu dávám známku 4/10.


  • Exotický až tropický sprchový gel od Avonu byl moc fajn, krásně voněl, dobře pěnil, byl hutný, takže se ho spotřebovalo malinkato, ZA MĚ 7/10.
  • Yves rocher sprchové gely mě baví, jsou velice povedené, hutné, krásně voní, mají skvělé konzistence a vlastnosti, ZA MĚ 9/10.
  • Palmolive sprchový gel s vůní vanilky byl prima, mile mě překvapila jeho velice hutná konzistence, ale špatně se z nádoby dostával, ZA MĚ 7,5/10.


  • Asijsou masku  jsem dostala od kamarádky Sylvy, tímto ji velice zdravím, byla to hydratační pleťová maska, která byla velice příjemná, ale člověk v ní vypadal jak mumie, ZA MĚ 8,5/10.
  • Výrobky od znakčky Freeman mám obecně velice ráda, tato čistící kaolínová maska nebyla výjimkou, více se dozvíte v samostatné recenzi ZDE, ZA MĚ HODNOTÍM 8,7/10.



  • Pleťový krém od avonu mi opravdu sednul, opět Vás odkážu na samostatný článek, ZDE, ZA MĚ 8,5/10.
  • Tento kakaový pleťový krém byl moc prima, krásně hydratoval, naprosto úžasně voněl, více jsem ho popsala v samostatné recenzi ZDE, ZA MĚ 8,5/10.


  •  Také jsem spotřebovala třpytkatý lak od Essence, byl prima, krásně kryl, jen se hůře odlakovával, ale najednou se změnil doslova v kejdu, tak nevím, co se stalo špatného. Hodnotit nyní asi nebudu.
  • Za to krém na nohy z řady Foot Works je naprosto parádní, krásně arabeskově voní, skvěle hydratuje, nemastí a je prostě parádní, ZA MĚ 9,5/10.
  • Za to lak od Rimmelu se mi vůbec nelíbil, sice jsem ho dostala dárkem, ale tak na mě vyzbyl, naprosto příšerná barva, hrůza zápach, za mě fakt ne, raději ani nebudu hodnotit.


  • Tato vůně od Nina Ricci byla naprosto skvělá, opět Vás odkážu na můj samostatný voňavý článek ZDE. ZA MĚ ROZHODNE 9/10.


  • Manžel spotřeboval klasicky jeden ze svých deodorantů od Balea a nic extra na něj neříká, ale kupuju mu ho stále dokola, takže asi dobrý, ale on používá před tímto ještě jeden, Old Spice, ten klasický tuhý. No a menší taškové balení se taky dopotřebovalo.


  • Domácnost také má své spotřebovance: vůně na toaletu byla prima, byla svěží a květinově voněla, zubní pastu kupujeme stále dokola a je fajn-jen zmíním, že je kupovaná v Německu, takže má docela jiné složení, než ty prodávané u nás, kartáček dávám pryč, protože jsem nevyužívala, oblíbila jsem si ten silikonový, no a holítko se prostě otupilo a musí se vyhodit.


  • Vlhčené ubrousky tu samozřejmě nesmí chybět, ty na dětské zadečky používám na různá otírání a kupuji si je stále dokola - takže spokojenost, ty od Clever jsme měla v kabelce a na mě byly příliš mokré, a slipové vložky jsem měla v DM boxu a byly naprosto příšerné, mě prostě nevyhovovaly.


  • Opět jsem dodržovala pitný režim, džusy nesmí chybět.


  • No a tato konzerva, respektive byly dvě je takový oříšek pro nás. :-))
Jak jsem na tuto konzervu narazila, inu sleduji na Streamu Jídlo s.r.o. a narazila jsem na ni v tomto speciálním videu ZDE.

Nelenila jsem a objednala dvě konzervy na zkoušku ihned, ale trvalo to asi 4 měsíce než mojí objednávku vyřídili, takový měli nápor.


No jdu k věci, dvě konzervy vyjdou na 150Kč, konzerva má klasicky 400g, ale naše zlato Izinka ji papat moc nechtěla, navíc poštovné a balné mě vyšlo dobírkou na celkovou sumu 415Kč, což mi přijde docela dost, ale co bych pro naši princeznu neudělala. :-)


A jaké by to bylo spotřebováno bez vosků YC.


  • Vosk YC Olive a Thyme mě příliš nevoněl, prostě mě nezaujal, ale vím, že lidé si ho velice chválí ve svících, ZA MĚ 6/10.


  • Vosk White tea byl moc příjemný, takový jemný, nerušivý, ale přitom výrazný, za mě ho mohu doporučit, TEDY ZA MĚ 7,5/10.


  • Tento vosk byl naprosto skvělý, takový letní, evokoval ve mně dovolenou, moře, pláže a pohodičku, moc ráda jsem ho pálila, ZA MĚ 9/10.


No hurá jsem u konce, je pravda, že napsání tohoto článku mi zabralo celou hodinu, to je docela dost na mě, páč já jsem rychlá.

Snad se Vám moji noví vypotřebovanci budou líbit a budu  moc ráda, když mi dole v komentářích dáte vědět, co Vy nejraději a nejčastěji spotřebováváte.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...