čtvrtek 4. srpna 2016

Hydratace stále po ruce :-))


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článečku a dnes se podíváme na moji pravidelnou hydrataci, kterou mám stále po ruce, aneb kterou nosím ve své kabelce.

Je důležité rty a ruce hydratovat, nejenom v zimě.

No a dnes Vám představím produkty, které právě používám.


Tato dvojka je pro mě momentálně naprosto parádní, vyhovující a mám ji velice ráda.

Tento krémík od značky Loccitane jsem dostala od své pravidelné sledovatelky Janičky, tímto jí velice zdravím do Brna, to snad prozradit mohu.



Jedná se tedy o krém na ruce ARLESIENNE, který Vám skutečně vykouzlí sametové hebký povrch Vašich rukou. Stačí ho použít velice maličko, krásně se vstřebává, vůbec nemastí, krásně se roztírá a i zapracovává a také příjemně svěže voní.


Balení obsahuje 30ml produktu a cena je okolo 200Kč, ano tato kosmetika - Francouzská kosmetika není zcela z nejlevnějšího soudku, ale je velice kvalitní a já ji mám moc ráda.

Navíc ten obal, posuďte sami, no je prostě naprosto krásný, růžovoučký, barevný, krásné retro zavírání, no za mě prostě pecka.


Jak jsem již psala, krásně se roztírá, dobře se vstřebává, zanechá nádherný sametový finiš a ruce nezamastí, jen mi přijde, že je maličko silikonovější, ale podle mého silikony neobsahuje, jen mi ta struktura tak přijde a i kdyby, tak za ten super finiš to skutečně stojí. :-)


Takže shrnuto a podtrženo, za mě Vám mohu vřele tento báječný krémík na ruce jen a jen DOPORUČIT.


Další nezbytnou hydratací je hydratace rtů, nyní používám balzámek od značky Yves Rocher s vůní kokosu. Měla jsem již několik těchto balzámků a vždy jsem s nimi byla velice spokojená, myslím si, že mám další v zásobě.


Je velice příjemný, krásně hydratuje, přitom nezmastí, dobře se nanáší, dobře se vstřebává a krásně voní po kokosu, pro milovníky kokosu značka ideál.

Jak jste si mohli všimnout, mám ho skutečně velice ráda, už je téměř dopotřebovaný, no a já prostě neumím mazat rty jinak, než že mi zbyde taková ta špička, no jo no. :-)) to mám u svých všech mazátek na rty.


Nosím ho denně ve své kosmetické taštičce a sahám po něm opravdu často a moc ráda.
Takže opět za sebe Vám ho ráda a vřele DOPOURUČUJI.


Kdybyste chtěli nový článek o tom, co mám ve své kosmetické taštičce nebo co nosím ve své  kabelce, tak mi určitě dejte dole v komentářích vědět a ráda pro Vás článek sepíšu a nafotím.  :-)


No a to je moje denní hydratace, kterou mám stále po ruce.

Také s sebou nosíte mazátka??

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...