čtvrtek 4. srpna 2016

Vylosování výherce letní soutěže



AHOJ, AHOJ,


 Včera u mě na blogu byla ukončena letní soutěž a nyní Vám přináším výsledky.



Tento balíček získala mladá slečna jménem Sabca Tu.
Výherkyni obratem posílám e-mail se žádostí o zaslání adresy.
Pakliže se mi výherkyně neozve, tak losuji náhradníka. :-))





Zúčastnilo se Vás nyní opravdu hodně, celkem 46 komentářů pod článkem, což mi udělalo obrovskou radost.
Moc Vám za to děkuji.
Děkuji, za to, že jste, jací jste a že Vás tady u mě na blogu přibývá.
Jsem neskutečně šťastná, že blog má již přes sto pravidelných sledovatelů.
Za to moc a moc děkuji.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...