neděle 14. srpna 2016

Krásná sobota u rodičů ... aneb tak si žiju



AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dalšího článku ze série "a tak si žiju", která se u Vás stala docela zajímavá.

Na začátku srpna jsme jednu sobotu jeli na návštěvu k našim.

Jeli jsme tak zvaně nafasovat zásobičky, také na výtečný obídek a na zahrádku.


K obědu jsme si objednali hovězí vývar s játrovými knedlíčky a domácími nudlemi. Byl skutečně výborný.


Jako hlavní chod jsme chtěli bramborovou kaši a čevabčiči s oblohou. Na tento talíř příliš nekoukejte, vzhledem k tomu, že jsem měla polévku, kterou jsem se dost nasytila tak jsem si porci nechala nandat skutečně malou, ale poté jsem i přidala, protože jídlo bylo skutečně výborné, no prostě domácí maminčina kuchyně. .-))


Mamka má za oknem v truhlíku skutečné krásné kytičky.


Pohled z okna na zahradu.


A naše kára, nově opravená.


Zrovna počasí na koupání nebylo, ale nám to nijak zvlášť nevadilo.


A jsme u sklizně.


Domácí rajčátka, kdo zná ví, že chutnají naprosto autenticky.



Pohled na zahradu, kterou mají naši skutečně rozlehlou.


A další zralá rajčátka.


Další výzdoba nesmí chybět.


Tůjka s kamenným truhlíkem.


A dorůstající papriky.


Petrželka, která putovala k nám do Prhy, hned jsem jí zužitkovala při nedělním vaření.


Maminčiny kytičky jsou skutečně krásné, bodeť ne, když je s láskou opečovává.



Sousedovic pejsek.


A další kytí.


Pohled na přední skalku.


Jahody opět vykvetly.


A šli jsme na ostružinomaliny, které zatím dozrávají, ale až budou, tak budeme s mámou dělat zavařeninu - marmeládu, která je skutečně excelentní.


Ňami,ňami, ale trochu natrpklé.



S mámo jsme si celý den povídaly, vykládaly, co jsme dělaly, jak se máme, jak se těšíme na dovolenou, říkala jsem jí o blogu a tak.


Moje neteř mi mezi tím ukázala  její nové kousky kosmetiky, které jsou vážně třída, škoda, že jsem je nevyfotila, kdybyste o to měli zájem, tak dejte vědět a udělám speciální článek.
Jen pro info, má celou kolektci stínů UD, rtěnky, kosmetiku Too Face atd, fakt toho má mrky a stále dokupuje novinky.


Další pohled na zahradu s funkční studnou, ve které je bohužel málo vody.


Chlouba mého bratra - myslím tím trávník :-)).


Maminčiny muškáty.


Přilehlé stavení, kde jsme dříve měli králíky, slepice, pašíka a tak.



Zbytek malin, které jsme nasbíraly.


Zeleninka na vaření. Fazolky, rajčátka a petrželka.


Pohled na truhlík sdola.


No již tradiční odpolední občerstvení.
Domácí chlebíčky, se šunkou, debrecínkou, domácími vajíčky, okurečkou a rajčátkem.


Zvláště pak ty rajčatové v létě osvěží, ty mám moc ráda.


A můj muž si přál mrkvovo-jablíčkový salát, který moje máma ráda připravila.




Inu strávili jsme u našich při družných hovorech krásný den.
Už se těším na další návštěvu.


No a den zvršila Izinka, když si vlezla do krabice od výslužky, kterou pravidelně od našich dostáváme.

A co Vy, jak trávíte víkendy??

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...