úterý 24. července 2018

Spotřebováno za měsíc červen 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních červnových 2018 spotřebovanců, není toho tady nyní příliš, jelikož jsem byla dost velkou část měsíce v nemocnici, no nic, nebudu to okecávat a vrhneme se na to. 



  • Začneme u produktů na vlasy, Balea vlasový šampon spolu s maskou na vlasy od Avonu to byla dobrá dvojka, levná  a dobrá. Za mě HODNOTÍM POZITIVNĚ. 




  • Alverde i Dermacol sprchové gely byly super, moc krásně voněly a dobře pěnily a i myly, ZA MĚ HODNOCENÍ DOPORUČUJI. 




  • Sephora odličovač byl naprosto skvělý a proto VÁM HO MOHU VŘELE DOPORUČIT, skvěle odličoval, poradil si i s voděodolným líčením. 
  • Lancome sérum bylo také naprosto PARÁDNÍ. 




  • Můj muž spotřeboval dva deodoranty, které kupujeme stále dokola a mému manželovy vyhovují a také dopotřeboval parfém Ice Men od Thierryho Muglera, který je náš top. 




  • Houbičkový make-up od Lorealu byl prima, ale vyschl, ale jinak jsem ho používala moc ráda.
  • Levandulový vosk od YC je můj top z topu, prostě levandulovou vůni miluji snad ve všem, kromě jídla a pití. 




Aviváže Softlan i Vernel byly obě moc prima a mohu je DOPORUČIT. 



  • Můj muž vypil i dvě šťávy do vody, které má moc rád. 





No a jsme u konce, tentokrát toho příliš nebylo já vím, alespoň článek nebude tak dlouhý. 
A co jste za poslední měsíc spotřebovali Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový lední den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...