pátek 3. srpna 2018

Estée Lauder DayWear denní ochranný krém pro smíšenou pleť



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze u dnešního článečku, dnes Vám povím - sdělím moje zkušenosti a dojmy z 
pleťového krému Day Wear od značky 
Estée Lauder, který jsem dostala dárkem k nákupu v Sephoře. Mám ho v miniatuře o 7g, ideální balení na cestování a nebo na ozkoušení. 

Krém je lehký, příjemný, moc fajnově a tak lehce voní a má prima lehkou konzistenci a je suprový pro letní hydrataci pleti také mi vyhovuje jako základ pod make-up.



Krém slibuje :

Účinky:
  • snižuje výskyt vrásek
  • dokonale hydratuje
  • silně posiluje a chrání pleť
  • má antioxidační účinky na kůži
  • okamžitě osvěžuje
  • zajišťuje hladkou pleť
Složení:
  • výtažek z pšeničných klíčků – zvláčňuje pleť a chrání ji
  • extrakt z guavy – zvyšuje pružnost pleti
  • výtažky z citrusových plodů – osvěžují a vyživují pleť
  • kofein – povzbuzuje pleť
  • rýžový extrakt – posiluje ochrannou funkci kůže
  • výtažek z ječmene – činí pleť hebkou
  • kořenový extrakt z křídlatky kopinaté – antibakteriální účinky
Typ pleti:
Vhodný pro všechny typy pleti. Zvláště doporučeno pro smíšenou pleť.




Krém se dá také zakoupit na různých e-shopech třeba na Notinu.cz nebo v buticích Estée Lauder, krém mě vyhovuje natolik, že zvažuji, že si pořídím velké - plné 50 ml balení. Je sice dražší, ale jistě se investice vyplatí. Ještě si brousím zuby na krém od Benefitu a také od Clinique 72 hodinový, inu uvidím, který si nakonec pořídím. 




A jaké zkušenosti máte s touto kosmetickou značkou Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...