středa 1. srpna 2018

A takový byl měsíc červenec 2018




AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u článku ze série "a tak si žiji" tentokrát za měsíc červenec 2018. 



Červenec začal příjemným teplým a slunným počasím, tak to přímo vybízelo dát si někde na zahrádce prima domácí a svěžujicí limonádu. 




Nebo třeba horké maliny se zmrzlinou a šlehačkou.😀



A také jsem si hodně oblíbila pizzu u nás na Klamovce.


A přišel i letní katalog Sephory s letními novinkami. 




A taky jsem si moc oblíbila suchý šampon Batiste. 


Psala jsem recenze na tyto dvě modřičky. 



A čas od času si zašla na obídek do našeho prima kebabu. 


Jídla bylo skutečně dostatek. :-)


A zavítala jsem také do Lushe v OC Nový Smíchov, kde jsem za pět odevzdaných a řádně vymytých obalů dostala jednu novou a čerstvou pleťovou masku. 


Začala jsem používat zimní řadu z The Body Shop, ale jsem nadšená. 


Druhou sobotu v měsíci jsme si zašli na degustační menu do naší oblíbené restaurace U Modré kachničky. 😋





Orchidejka :-).


Nápis home, to snad nepotřebuje komentář.


Podařilo se mi ukořistit tyto dvě fantastické aviváže Softlan u nás na Kavalírce u místních Vietnamců se dají koupit. 


V Dmku jsem také ulovila roztomiloučký toaletní papír s motivem Paříže. 

 

A  8. výročí svatby jsme oslavili jak jinak než v Modré kachničce. 


Také jsem se v červenci rozhodla, že bych chtěla omezit kouření cigaret a proto jsem si za výhru ve stíracím losu pořídila elektronickou cigaretu.


A jelikož v červenci bylo teplo a slunečno, tak jsem používala ochranné opalovací přípravky. 



V červenci jsem si zašla do mého oblíbeného kosmetického salonu na ošetření pleti, kam chodím pravidelně řadu let. 




A také jsem si našla čas na kávičku s kamarádkou a dobrou domácí okurkovou limonádu. 


O víkendu bylo krásné letní až příliš horké počasí a tak jsme se vydali na procházku a jeli jsme do Bohnic, kde u V. kolony je tato zajímavá expozice. 




Nejlepší proti teplu je teplý nápoj a já jsem si oblíbila kvetoucí čaje. 


V létě si zmrzlinu prostě neodpustím a tato v Kavárně Peron U Anděla byla skutečně vynikajicí a moc osvěžující. 


A bez limonád by to nebylo to pravé léto. 


A v podvečer v parku Klamovka bylo nádherně.


Objevila jsem v lékárně akci na růžovou micelárku Bioderma, která je mou nejoblíbenější, tak jsem si pro ní hned jela. 


No a v červenci jsem zase začala chodit do práce, kde jsme pojídali s kolegy ovoce ze zahrádky, které bylo moc dobré.


Období léta přímo volá po salátech. 


Vyletněná v práci. :-)


Cca za deset ní od objednání mi dorazil PLH beuty march tričko. 


A v DMku jsem neodolala těmto krásným samolepkám s jednorožci. 


Miluji kávičku a domácí limonádu na letních zahrádkách v kavárničkách nebo v restauracích. 


Dávám si nejčastěji okurkovou, která mi chutná nejvíc. 


A jelikož se mi cosi podařilo a snad se mi bude dařit i nadále, tak jsem se odměnila a to výhodně. 


Poslední čtvrtek v měsíci jsem si došla na nové nehtíky a to jak na manikúru tak i pedikúru. 


Ranní Praha je krásná. 



Lehká páteční večeře v podání domácí okurkové limonády a Cesar salátu. 



A poslední červencový víkend jsme byli u našich na návštěvě a zvláště jsme v tech hicech ocenili bazén. 


Na zahradě jsme trávili celou dobu a nasbírala jsem si přepravku - takovou tu malou od jahod plnou ostružin. 


A také konečně došlo na moje truhlíky, které potřebovaly nově osázet. 




Jelikož se blíží podzimní komunální volby a jak víte, tak můj muž je politicky aktivní tady na Praze 5, tak se rozhodl znovu kandidovat za Živou Prahu 5 a Společnost pro ochranu Prokopského a Dalejského údolí. 




Poslední dny v červenci jsme si užívali tropické letní teploty, to je pravda, zvláště pak v Praze, kde se vzduch ani nehne je to docela síla, ale krásné růžičky, které nám dělají radost v zahradě to vynahradí. 


Tak a to byl můj měsíc červenec 2018. 

Jak jste si ho užili vy??

Přeji Vám krásný a pohodový srpnový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ JSTE SE ZAPOJILY DO SOUTĚŽE, TADY NA BLOGU, ALE I IG. PRÁVĚ JSEM VYLOSOVALA ŠŤASNOU VÝHERKYNI, KTEROU JE SIRALEX . MO...