sobota 20. října 2018

Spotřebováno za měsíc září 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních spotřebovanců za měsíc září 2018. Je neskutečné, jak ten čas letí. Léto je dávno pryč, máme tady podzim, což je mé oblíbené roční období, zvláště pak babí léto. Inu vrhneme se na to. :-)


  • Produkty na Vlasy tady mám z Loreal profesionální řady Profiber. Produkty používám napříč jejich řadami a jsou naprosto skvělé a s vlasovou kosmetikou z drogérie se nedají srovnat. JEN A JEN DOPORUČUJI. 



  • Balea sprchové gely používám moc ráda, jsou levné, mají velký výběr, nejraději mám jejich limitky, dobře voní a svou službu krásně zastanou. Oba tyto produkty byly MOC FAJN. 



  • Dvousložkový odličovač očního okolí Yves Rocher s chrpou je mým stálým oblíbencem, mám již několikáté balení a MOHU HO JEN DOPORUČIT. 
  • Bioderma - micelární voda je také mojí stálicí, krásně odlíčí, vyčistí, kupuji ji vždy při nějaké akci JEDNOZNAČNĚ ZA MĚ ANO.



  • Douglas čistící pěna na obličej byla moc fajn, dobře čistila, byla příjemná a rozhodně MOHU DOPORUČIT. 
  • Ziaja peeling, byl příjemný, dobře odstranil odumřelé buňky, jen byl trošičku hrubší, ALE MĚ VYHOVOVAL MOC. 



  • Loccitane levandulový krém na ruce byl NAPROSTO FANTASTICKÝ, neznám snad lepší krémy na ruce, krásně voní, úžasně hydratuje a kupuji si tyto produkty opakovaně. 
  • Douglas tělový krém s arganovým olejem byl TAKÉ MOC DOBRÝ, krásně hydratoval, zjemnil pokožku, ale příliš mi nevoněl, MOHU DOPORUČIT. 
  • Yves Rocher - gelový hydratační krém na obličej JSEM MĚLA VELICE RÁDA, byl na pleti příjemný, dobře jí vyživil a zjemnil. 



  • Parfémovaná voda DKNY zelené jablíčky BYLO PERFEKTNÍ, je to moje oblíbená svěžejší vůně, ke které se ráda vracím.
  • Nars make-up Sheer Glow byl naprosto PERFEKTNÍ, sednul mi odstínem, konzistencí a již mám za něj nástupce. MOHU JEN A JEN DOPORUČIT. 



  • Rexona - deodorant ve spreji patří mezi naše stálice, používáme oba dva a jsme MOC SPOKOJENI. Old Spice je také PRIMA PRODUKT. 



  • Softlan modrá verze aviváže je naprosto parádní a kupuji ji stále dokola, ale mám ji z Německa. Odličovací bavlněné tamponky Ebelin jsou moc fajn a také je mám po sté snad. :-)  


Poslední dobou doslova a do písmene ujíždím na sladkostech všeho druhu a nejraději mám Haribo bonbonky, ale aby toho nezdravého nebylo příliš, tak moc ráda a často používám lahůdkové droždí a tykev - dýňová semínky - oboje kupuji ve zdravé výživě. 


Sirupy do vody používá pouze můj muž, ale já si čas od času dám dobrý pomerančový džus. 

 

Tak a jsme u konce dnešních spotřebovanců za měsíc září 2018. 

A co jste za poslední měsíc spotřebovali Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový  sobotní den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...