úterý 27. listopadu 2018

Nákupy za říjen 2018 ... pokračují ...



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešních nákupů z druhé poloviny října 2018. Opět to bude takový miš maš, nakupovala jsem kosmetiku, jídlo, boty, oblečení, dárky a tak. 





Je potřeba se vybavit na zimu a to dlouhými rukávy, takže mě velice zaujaly tyto dvě košile z HMka, které jsem vč. poštovného pořídila na Vinted za 235 Kč. 



Bílé triko s dlouhým rukávem nosím moc ráda a často a toto značky Levis mi padlo do oka hned na první pohled. Na Vinted jsem ho pořídila za krásných 230 Kč. 



Kamarád vydal sbírku básní a tak jsem si ji pořídila, jednu sobě i s věnováním a dvě jsem darovala. 



Zastavila jsem se i ve zdravé výživě, kde kupuji dýňová nebo-li tykvová semínka, lahůdkové droždí a dopřála jsem si tentokrát i kešu oříšky. Všechny oříšky a semínka si namáčím přes noc, jsou chutnější  a lépe stravitelnější. 


Poprvé jsem objednala nějaké produkty z DM-shopu. 



Byla jsem mile překvapená, jak rychle zboží přišlo. 



Alverde šampon či kondicioner jsem nikdy neměla a zaujala mě varianta se třtinovým cukrem. 



Nějakou ústní vodu jsem prostě a jednoduše potřebovala a tak jsem sáhla po této od Alverde a na odličovač od značky Diadermine jsem již koukala, ale až nyní ho budu moci ozkoušet. 



Pytlíček s pěnou Alverde do vany s vůní koření byl jasnou volbou na blížící se Advent. Kapsle Q10 mě lákaly již nějakou dobu a vlhčené ubrousky nosím stále s sebou v kabelce, jsou velice praktické.



Ubrousky byly za krásných 10 Kč, tak jsem si jedny hned nechala v práci a sušené ovoce mám nyní velice ráda. 



Na Vinted jsem narazila na tyto nové botky na klínku značky Rieker. 



Jsou kožené, nenošené, v mojí velikosti a moc pohodlné, vyšly mě na 560 Kč vč. pošty. 


Kamarádka má ráda vše s tématikou andílků  tak když jsem narazila na jeden docela nenápadný krámek u nás na Smíchově, tak volba byla jasná. 



A za penízky, které jsem dostala od manžela jsem si pořídila hrníček na čaj či kávu s motivem mého milovaného Gustava Klimta. 


Na Vinted jsem si vyhlídla trochu sportovnější nebo-li volnočasové hodinky Tommy Hilfiger. 

Asi jsem od nich čekala víc, za tu 
cenu, ale určitě je unosím a pásek si vyměním za nový. Cena vč. pošty 880 Kč. 



Na Slevomatu jsem si objednala výhodné balení mých oblíbených Kešu ořechů, které sem tam chroupu místo slaných čipsů. 



Lidl e-shop mě tentokrát oslovil natolik, že jsem objednala hned několik věcí. 

4x triko s dlouhým rukávem pro mě na zimu, 1x rukavice, 1x pánské pyžamo a dětskou hračku pro nejmenší. 

Vše mi dovezli až do práce a nákup stál 905 Kč. 



Kamarád mi velice výhodně nabídl hodinky - pánské - Festiny, vč. originální krabičky, příslušenství a nového koženého příslušenství. :-)

Hodinky mám jako dárek, proto zde nebudu uvádět od koho je mám a kolik stály. 


Kamarádovi jsem pořídila přírodní - domácí syrup z červeného rybízu. Snad bude chutnat. 


Přišel mi slevový kupon od Sephory a zároveň se velice hodilo ho využít, jelikož mi trhali zub moudrosti, tak jsem se potřebovala odměnit. 
Pořídila jsem si Čistící micelární gel, tělové mléko z nové řady Sephora, krém na ruce s mandlovým olejem a jako dárek jsem dostala miniaturku mycího - odličovacího gelu, navíc na celý nákup jsem ještě uplatnila 20% slevu a toto vše mě vyšlo na krásných 560 Kč. 


V Tescu jsem pořídila krabičku s pralinkami, jako dárek pro kamarádku, zlevněné Studentské pečeti jsem vážně neodolala a další Andílek pro kamarádku na mě přímo volal u pokladny v Tesco May. 



Čas od času zajdu do potravin Marks a Spencer, kde jsem ve slevě pořídila tyto fantastické máslové sušenky, jedny vyšly na 30 Kč a šalvějový čaj na zoubek. 



Na FB skupině jsem vydražila tuto nádheru za 500 Kč. Podaruji jí mamince. 


Po nějaké době jsem zavítala do DMka a odnesla si nový šampon s kondicionérem a kokosový sprchový gel. :-)



Začalo být chladno a bylo potřeba doplnit Med na zimu. 


A také skvělý imunitní doplněk v podobě Ginger Shotu. 



A co jste si moji milí koupili za poslední měsíc Vy??

Na co mě můžete nalákat?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...